Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1 wietplant groeit slecht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1 wietplant groeit slecht

    Korting op 420shop
    Beste mensen op dit forum.

    Ik zit met een probleem waar ik niet uitkom en waar ik niks op forums kan vinden. Het is niet de eerste keer dat ik kweek, ik heb altijd gezonde planten gehad, altijd 2 planten voor eigen gebruik.

    Zoals jullie op de foto kunnen zien is 1 wietplant super gezond en de andere wietplant groeit langzamer, ziet er ongezonder uit. Ze groeien in een kweektent 80*80*160, met twee LED spectraboxen 150w en ze krijgen voeding van BioCanna, keltisch zeezout voor het hele scala aan mineralen en H2O2 foodgrade voor extra zuurstof en dat allemaal via een automatisch wateringsysteem (autopot). De Spectrabox staan op halve sterkte en als ze volgroeid zijn draai ik ze helemaal open. Luchtvochtigheid 40%-60%, temp 20 tot 25 graden.

    Nogmaals al mijn kweken waren perfect, buitengewoon goede wiet en ik heb het altijd op dezelfde manier gedaan. Ik kan op geen enkele manier verklaren dat er 1 plant minder goed groeit, ze krijgen exact dezelfde hoeveelheid voeding, water, hetzelfde kweekmedium, alles identiek.

    Heeft iemand een verklaring?

    Bedankt,

    Arjen
    Attached Files

    #2
    Re: 1 wietplant groeit slecht

    Is natuur......Anders zou het een saaie wereld worden, ziet alles en iedereen er hetzelfde uit.
    Pheno-Type is er het woord voor.

    Comment


      #3
      Re: 1 wietplant groeit slecht

      Yep, als je niet met stekken van dezelfde plant werkt, zijn plantjes bijna nooit exact hetzelfde.
      Ze hebben dus ook niet exact hetzelfde nodig (!)

      Verder kan ik weinig zien, met dat toverballenlicht erbij.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: 1 wietplant groeit slecht

        Double post
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

        Comment

        Bezig...
        X