Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bonanza kweekkast

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bonanza kweekkast

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

ik ben van plan om me een bonanza van G-tools aan te schaffen..
    Ik heb wel wat ervaring met buiten kweken maar binnen is compleet nieuw voor mij.
    Waarom ineens zo'n kast wel, de kast moet in huis staan (plaatsgebrek + te gevaarlijk in de berging) dus het oog wil ook wat, is denk ik wel wat brandveiliger dan een tent en zelf iets bouwen dat zie ik helemaal niet zitten (ben een vrouw ).
    Voor de kweek zelf zal ik hulp krijgen om op te starten van een vriend die wel wat ervaring heeft en uiteraard ga ik me verder inlezen op dit forum en vragen stellen moesten er problemen zijn.

Nu een vraagje voor de mensen die deze kast hebben, hoe hebben jullie ze gekocht en wat is het voordeligst; compleet of leeg en zelf alle attributen bij kopen?
    Zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden (aanpassingen voor ik begin met m'n eerste kweek), heb al gelezen dat er soms temperatuurproblemen zich voordoen? Ze zal in een ruimte komen waar centrale verwarming hangt en een ramen die open kunnen aanwezig zijn..

Verder heb ik ook een vraag over ervaringen met bestellen bij de groene tulp... ik heb gezien dat ze daar het voordeligst is, om er zelf om te rijden tot in Zwolle zie ik niet zitten, is 4.5u rijden enkel voor mij dus zou ik ze laten brengen maar zijn ze betrouwbaar? Verloopt de levering vlot? Ik heb geen ervaring met hun webshop..

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, alvast bedankt!

Re: Bonanza kweekkast

Ik vind het hele mooie kasten, net gekeken op hun web page.
    Ik denk voor die prijzen die ze vragen dat dit een goede prijs kwaliteit verhouding is.

Reken maar uit bij voorbeeld het instapmodel.

Ventilator + opwaardering naar de prima Klima +/- 90€ (Als die buisFan ven Prima Klima er in past en je kan hiernaar opwaarderen, zou ik dat doen = € 107,50)
    Reflector kap twv 19,50
    HPS Lamp = 22,50
    Transformator, Pak hem beet 29-39 Euro
    Timer= 14 Euro
    Afvoer pak hem beet een tientje

Dit is 185 Euro aan groei materiaal

Blijft er 310 Euro voor de kast over.

Dus de keus is echt aan jou, ik vind de nieuwprijs van de leverancier, voor dat mooie Aluminium frame meer dan redelijk.

Afwerking ziet er ook keurig uit.

Als ze een showroom hebben, zou ik ze graag een bezoekje brengen.

De groene tulp ken ik niet.

De fabrikant levert ook gewoon, je kan rechtstreeks bij ze kopen zie ik.

Waarschijnlijk even heen en weer praten en de producten een beetje afstemmen.

Ziet er echt Puik Uit.

Ik zeg er wel bij, ik heb geen ervaring met dit bedrijf.
    Echter een mooie kwaliteit kast betaal je echt wel een 250 a 350 Euro voor.

Dus ik vind het een geweldig plan.
    Last edited by Escargot; 12 October 2013, 10:25.
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

4.5 uur rijden met de auto ?
      Ik weet niet waar je vandaan komt, maar wellicht is No Mercy een alternatief ? Die zitten in Ossendrecht, en kan je ook langs op afspraak.
      Of misschien kan Urban iets voor je betekenen, da's in Terneuzen.

Ik zou zo'n kastje toch eerst even ergens gaan bekijken.
      De geluidsproductie valt toch altijd een beetje tegen. Daar kun je geen visite naast laten zitten.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Daar zat ik later pas aan te denken.
        Het geluid

Goeie opmerking QnQ

Comment

Comment

Last edited by Escargot; 12 October 2013, 11:23.

Comment

wow ik zie net op de site van g-tools dat de bonanza nu ook een zwarte uitvoering heeft en deze heel de maand oktober -10% is, ze hebben ook showroommodellen aan verminderde prijs

Comment

Urban garden shop in Terneuzen is dan het dichts voor jou, max 1u30 min rijden.

Kijk anders op hun website en mail ff voor een mooie prijs en dergelijke
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Urban Garden Shop = Alien? Hmmm.. vriendelijke mens, daar niet van maar ik denk dat het het verstandigst is om daar even weg te blijven gezien de media aandacht...

@escargot: ow je bedoelt dat klein kastje? Ik denk meer aan de Bonanza 600 ... zie ook dat de nieuwe modellen deze maand in promo staan
                  Last edited by Miss; 25 December 2013, 09:17.

Comment

Dan nodig je jouw vriend twee of drie keer uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Miss View Post
                      Urban Garden Shop = Alien? Hmmm.. vriendelijke mens, daar niet van maar ik denk dat het het verstandigst is om daar even weg te blijven gezien de media aandacht...
                      Urban Garden Shop is niet hetzelfde als de zaak Alien Ijzendijke.
                      De alien in de shop is wel dezelfde.

Comment

Hahah idd die vriendelijke behulpzame kerel achter de toog ga je vast herkennen van in ijzendijke
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Ik weet dat er een tijdje geleden een ingerichte kast van g-tools stond in de showroom van degrowshop.eu die zit in Utrecht wellicht is dat meer je kant op om te kast van dichtbij te zien. Zou wel bellen voordat je erheen gaat. Ik heb er zelf ook bij staan kijken het is wel kwaliteits spul.

Suc6 met de zoektocht greets

Comment

joehoeeeewww.... ze is er!!
                            Ze staat er wel nog niet maar ze is in huis maandag komt een vriend helpen om ze in elkaar te steken, dan kan ik eindelijk van start!

Comment

Ha, dan moet je dus alsnog die maaltijd gaan voorbereiden

Leuk joh,plaats je de foto's zodra deze staat ?

Comment

Bezig...
                              X