Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

te Kleine autoflower Easy bud

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    te Kleine autoflower Easy bud

    Korting op 420shop
    Hallo,

    ik ben op 10 september begonnen met een eigen kweekje, het betreft 2 autoflowers Easy bud van RQS. Ik heb totaal geen ervaring en ik kweek onder een 250 w hps. Eerst heb ik de planten laten groeien onder 2x18w TLlampen. Daarna ben ik overgeschakeld op de 250 w hps. Ik geef ze 18/u licht / 6u/donker. De pH bij de laatste meting van de aarde ( universele aarde van lokale tuinwinkel) was 6,3.

    De vrouwelijke pistils waren al na 17 - 18 dagen zichtbaar. Toen de eerste bloeiverschijnselen zichtbaar waren, verkleurden enkele bladeren naar geel langs onderen. Ikzelf denk aan mg tekort
    ik zit nu ongeveer in de 2 de week bloei. Ik gebruik(te) enkel wortelstimulator en guano mix. Ik kweek in 6,5 liter potten.

    ik heb de lampen altijd zo dicht mogelijk boven mijn planten gehangen omdat ik zeker niet wou dat ze strekken. Maar dat ze zo klein zouden blijven had ik ook niet verwacht.

    Mijn vraag is hoe het komt dat ze zo klein gebleven zijn? Zullen ze nog groeien? En wat ivm de opbrengst, hoeveel kan je er van af halen?

    mvg

    Peace
    Attached Files

    #2
    Re: te Kleine autoflower Easy bud

    Al die moeite... Doe toch aan buitenkweek man Puur natuurIMG_2268.jpgIMG_3545.jpg

    Comment


      #3
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: te Kleine autoflower Easy bud

        Oorspronkelijk geplaatst door x snowboard View Post
        Al die moeite... Doe toch aan buitenkweek man Puur natuur[ATTACH=CONFIG]201155[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]201156[/ATTACH]
        zijn dat ook auto's
        grtzz..

        Comment


          #5
          Re: te Kleine autoflower Easy bud

          nee dat zijn in alle waarschijnlijkheid gewone buitenplanten,
          ik ben geen fan van autoflowers, eventueel buiten tijdens periode met de meeste uren licht, en dan nog alleen om snel snel een wietje te hebben.

          en als je toch afjes zet(of gewone) , zou ik ze toch een groter potje geven, 10liter fzo

          volgende keer beter succes nog
          2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

          Comment

          Bezig...
          X