Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen SOG (iemand)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ervaringen SOG (iemand)

    Korting op 420shop
    Ben even aan het zoeken geweest naar sog, echter weinig te vinden.
    Iemand ervaringen?

    SOG
    Ik ben gestart met Green Poison van sweedseeds 12/12 - 250w - plagronlight -plagron voeding.


    Momenteel is dit de laatste run op aarde, ga overstappen op hydro.
    Zoek nog even een volledige betrouwbare hydro startkit, maar kan er geen vinden bij de growshops.Je moet zelf alles gaan samenstellen.

    Iemand een idee hoe jou hydro startkit er zou uitzien mocht je deze in 1 pakket aanbieden? Dus niet de tent en lampen, maar potten, meters en voeding aan een economische prijs

    bedankt

    #2
    Re: Ervaringen SOG (iemand)

    wat wil je nog weten over sog ? het prinicipe lijkt me simpel genoeg, zoveel mogelijk plantjes op uw oppervlakte van u tent/kast.

    als ik wat meer ervaring heb wil ik uiteindelijk ooit ook een hydrokweekje doen, mijn oog is ooit gevallen op aquafarm al heb ik nog niks research gedaan kan evengoed brol zijn, maar denk het niet
    ik denk dat iemand wel een kweekje bezig is op dit moment in de hydro sectie met zo'n aqua farm.

    succes
    2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

    Comment


      #3
      Re: Ervaringen SOG (iemand)

      Sog. Of met andere woorden sea of green. Zoveel mogelijk plantjes op een vierkante meter.
      Voor mij persoonlijk niet echt rendabel. Beter scrogg.
      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

      The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
      Spliff Strawberry in scrogg, klaar



      sigpic

      Comment


        #4
        Re: Ervaringen SOG (iemand)

        Hoi
        Ik weet wat sog is hoor, wilde ff weten of er ervaringen waren hierzo op het forum, het is niet dat dit mijn voorkeur geniet maar ik wil het even proberen, ik verwacht er niet veel van in mijn 20L potten op aarde.Lijkt mij wel een leuke ervaring, ik heb er 3 staan en zal zien wat het resultaat is.Nu ik heb rokertjes genoeg op voorraad dus waarom niet even proberen.

        Ik ga overstappen op hydro, maar dit is ook een hele aankoop en kost nogal wat aan meettoestellen, kan niet zo goed kiezen welke lol heb altijd moeite met kiezen van materiaal. Ik vind de aquafarm wat klein in afmetingen, daarom als op rust zijnde kunststoflasser kan ik zoiets best zelf in elkaar lassen op maat van mijn tent, al is dit een project voor een later stadium, eerst wat ervaring opdoen met wss een 2x aquafarm.Ik heb nog even tijd om na te denken dus tips zijn ook steeds welkom

        Comment


          #5
          Re: Ervaringen SOG (iemand)

          Je moet geen SOG doen met 20L potten.
          Een idee is bijvoorbeeld onder 250 watt: 9 x 6L potten en meteen klok op 12/12.
          Met 20L potten kun je ze best groot laten worden of scroggen!
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

          Comment


            #6
            Re: Ervaringen SOG (iemand)

            2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

            Comment


              #7
              Re: Ervaringen SOG (iemand)

              Ja prima hoor 9 x 6L , maar dit is een soort van testje en ben er bijna zeker van dat de 20L potten een aardige bud kan opleveren.En als grower vind ik dat ik dit eens moet proberen.
              Als ik ombouw zal het hydro zijn en terug in scrog, maar goed ik zal dan ff wat pics posten in een latere fase en het verdere verloop van de sog.
              Fijne zondag verder

              Comment


                #8
                Re: Ervaringen SOG (iemand)

                Hmm, ik vrees dat je je vergist. sog is enkel nuttig indien je " max aantal planten " zet op je beschikbare oppervlakte.
                Indien je met je 20l potten werkt is dat een hoop plaats/(opbrengst) wat je weggooit, en eigenlijk is het geen sog meer dan.
                Met 20liter potten zou het zonde zijn dat je ze geen voorgroei geeft.je kan immers prima scroggen met die 20liter potten
                2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

                Comment

                Bezig...
                X