Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bladprobleem --> Trips --> Aanpak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladprobleem --> Trips --> Aanpak

    Korting op 420shop
    IMAG0262.jpgIMAG0266.jpgIMAG0268.jpg
    Last edited by RbtMastah; 21 October 2013, 14:35.

    #2
    Re: Bladprobleem, me toch niet helemaal duidelijk

    ongedierte:trips
    kijk eens of je kleine beestjes op het blad ziet lopen
    ze kunnen ook springen!
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: Bladprobleem, me toch niet helemaal duidelijk

      Thanks Angel777, als ik zo wat verder opzoekingswerk doe lijkt me dat inderdaad wel de juiste diagnose. Eerste keer dat ik hiermee wordt geconfronteerd. Opinies over de beste niet schadelijke oplossing een 5-tal weken voor oogst zijn uiteraard meer dan welkom...!

      Gr,

      Rbt

      Comment


        #4
        Re: Bladprobleem, me toch niet helemaal duidelijk

        Brimex insectenspray.
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

        Comment


          #5
          Re: Bladprobleem, me toch niet helemaal duidelijk

          Ook weer dank voor de bijdrage, ik lees echter op de site van de producent:

          Brimex insectenspray bestrijdt de schadelijke insecten op planten zoals onder andere: fruitvlieg, tripsen, bladluis en anderen. Brimex insectenspray is ontwikkeld om in combinatie met natuurlijke vijanden te gebruiken. Na gebruik geldt een wachttijd van 24 uur, waarna de natuurlijke vijanden uitgezet kunnen worden.

          Dus in combinatie met roofmijten dan waarschijnlijk, of zou de spray op zich alsnog volstaan (tegen het advies van de producent in)?

          Gr,

          Rbt.

          EDIT voor dubbelpostvermijding: Ik ben wat aan het zien voor natuurlijke predators. Ik vond ergens dat lieveheersbeestjes daar wel voor geschikt zijn, maar als ik dan de 'producenten' van lieveheersbeestjes hun site bekijk, of verder op andere sites, zie ik dat deze ingezet worden voor bladluizen, en staat nergens niks van Trips. Nu is het zo dat ik het idee van lieveheersbeestjes een stuk euh... leuker... vind dan roofmijten of trips die trips bestrijden... Dus, lieveheersbeestjes, helpen die? Iemand ervaring? Of iets anders waar goede ervaring mee tegen Trips in derde week van de bloei (8 weken-bloeier)
          Last edited by RbtMastah; 21 October 2013, 13:51.

          Comment


            #6
            Re: Bladprobleem --> Trips --> Aanpak

            Dit is wanneer je ze in combinatie met elkaar wil gebruiken.
            Gebruik je ze op hetzelfde tijdstip, dan zijn je roofmijten ook morsdood...

            Aan de spray heb je voldoende. De roofmijten kun je gebruiken als voorzorg opdat de trips niet zouden terugkomen.
            Zijn de er terug dan kun je natuurlijk opnieuw de spray gebruiken, maar het zou me verbazen dat ze op die korte tijd zouden terugkeren.
            sigpic
            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                sigpic
                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                Comment


                  #9
                  Re: Bladprobleem --> Trips --> Aanpak

                  ik kan bevestigen dat die ecostyle werkt. Doet het hier goed iig; normaal 100% spint en trips. Nu niets.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: Bladprobleem --> Trips --> Aanpak

                    Yup, thrips.

                    Topics over beestjes staan in de helpdesk.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: Bladprobleem --> Trips --> Aanpak

                      bladeren zien er hetzelfde uit als bij mijn. ik heb ook last van thrips!!!
                      ik kom er met moeite vanaf heb wel tig keer gespoten met allerlei middelen die hier aangeraden werd. echter nog geen brimex. misschien dat dit beter werkt dan bayer of cannacure.
                      ik heb wel bij de laatste keer ook gelijk heel me hok met dettol schoongemaakt en dat lijkt nu eindelijk te werken.
                      ik heb wel me toppen bespoten omdat ze zelfs daartussen kropen. hoop niet dat dat veel invloed op me rokertje.
                      weet niet hoe erg het bij jou is??? ik zit vanaf vandaag in me 7de week bloei en heb in me zesde week nog bespoten. toppen lijken er geen last van te hebben. succes

                      Comment


                        #12
                        Re: Bladprobleem --> Trips --> Aanpak

                        Brimex insecten spray
                        Werkt geleik en je bent ervan af.

                        Plus het is biologisch,

                        Spuit ook wat in je maatbekertje en meng dit door het water.
                        En geef het met je voedings water mee

                        Staat ook op de bus onderaan.

                        Gr staff

                        Comment

                        Bezig...
                        X