Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afvoer op schoorsteen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Afvoer op schoorsteen

Nee man niet doen , huur een diamant boor met de juiste diameter ( van je slang) om te voorkomen dat je de constructie / metselwerk verzwakt met het boren van zo veel gaten , in beton , met hamerslag ! geloof me , stond zelf ook voor die keus , verkeerde keus gemaakt , 5dagen later boor gehuurd , 1uur later gat klaar ! Als je wil weten of zien , dat je goed zit , leen ff bij een garage een endoscoop , kun je door een boorgat , in je rookkanaal kijken ! ( kijken ze mee in het motorblok) veel suc6 Budha

Comment

Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Ja snap ik ! na 2 dagen martelen , werd ik helemaal gek man , nou dan huur je graag zo,n diamant boor ! binnen een uur een mooi rond gat , PRECIES op MAAT !

Comment

Zo vandaag even bezig geweest en toch maar het hout aan de voorzijde weggehaald.... met als resultaat bakstenen!!!

Zie de foto' foto 1.JPG

Foto moet je en kwartslag naar rechts draaien, ik heb er 1 baksteen tussen uit gesloopt om te kijken waar ik uit kwam en zat precies in het midden van het kanaal.
          Het kanaal heeft een diamater van ongeveer 14cm.

Hoop dat dit genoeg zal zijn voor mij afvoer, wil hem er gewoon doorheen steken en later dichtstoppen.

Is het misschien een idee om voor mijn invoer van de lucht het kanaal ernaast te gebruiken?!

Comment

Dat hangt er helemaal vanaf.
            De volgende zaken moet je in dit besluit meenemen.

Wat is de warmte van jou zolder en van de kweekruimte.
            Als je lucht van binnen haalt is het wellicht lekkerder in de winter.
            Ook zuig je dan geen beestjes naar binnen.
            In de winter is buiten afzuigen, is als een shuttle service verschaffen naar een 5 sterren hotel in de Bourgogne ttc.
            Je zal dan dus de luchtinlaat moeten filteren
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Bezig...
            X