Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Informatie kweekruimte

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Informatie kweekruimte

Korting op 420shop
    apparatuur : Verlichting : Gavita Pro 600W (reflector, trafo, lamp philips) = 269€ Lamp 600W Philips son-t Plus = 29.50€Verluchting : Afzuig ventilator buis met regelaar en thermostaat 355m3 S-vent 99.50€ x2 Luchtfilter koolstof Rhino 300m3 49.50€ Afzuig ventilator buis 190m3 (S-vent) 24.95€ x2Digitale meter : Thermo & Hygro meter digitaal Medium (Hortiline) 12.50€

Mijn vraag is nu de volgende: Moet ik nog iets speciaals hiermee doen voor ik effectief kan beginnen kweken?
    En hoeveel Watt-lampen kan ik hier in zetten?

Het kamertje is 2,10 lang, 1,80m breed en 1,90m hoog.

Uploaded with ImageShack.com

Uploaded with ImageShack.com

Greetz

Evisceration

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ik krijg om 1 of andere reden grootte van foto's niet aangepast, terwijl ze wel de instellingen ervan hebben. Moest je hier mij mee kunnen helpen, PM me gerust
    Last edited by evisceration; 11 November 2013, 16:25. Reden: foto's te groot

Re: Informatie kweekruimte

Als je op dat icoontje-met-boompje klikt kun je je foto's gewoon op JD uploaden.
    Foto's toevoegen en als je dan dubbelklikt op de foto in je bericht kun je de grootte aanpassen.

Ik zou bij die Evsa ook een lamp geschikt voor evsa gebruiken zoals de Gavita enhanced bulbschakelkastje-met-relais nodig.

(die tegelzetter was apestoned zeker?)
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Thx voor de tip ivm foto's

Schoonmaken had ik zelfs nog niet aan gedacht, maar dat zal nu zeker wel goed gedaan worden. En dat van de vriendin, is redelijk moeilijk als je er geen hebt
      Voor de lampen: Het is de bedoeling 3 plantjes te zetten, geen idee hoeveel opp dat die innemen. en de bedoeling is gewoon een hoeveelheid te kweken die ik met mijn kameraden kan oproken terwijl we onze volgende kweek doen.
      Waarschijnlijk is dan de vraag hoeveel wij roken per 3 man. IK rook ongeveer een kleine 50 g per maand en mijn kameraden een goede 20/30.

PS: kan je ook wat meer uitleg geven over de Evsa, want dat begrijp ik niet 100 %

Comment

zwart-witfolie
        "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

Bedankt voor de informatie Ben momenteel bezig met de aankoop van al het materiaal en voorzie alles te hebben tegen het einde van het jaar. Dan kunnen we rustig beginnen met alles te kuisen en plaatsen. Moest ik nog vragen hebben, laat ik het zeker hieronder weten En zodra we beginnen, hou ik jullie up to date met een kweekverslagje Daar zullen vanzelfsprekend ook nog wel vragen bij komen, maar dat is voor later

Comment

De witte kant van zwart-wit folie reflecteert vrij slecht. Dan kun je veel beter latex of een of andere spiegelfolie gebruiken.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Latex muurverf ...? Indien je dat bedoeld, vind ik dat een slecht advies.

Comment

Want? Beter dan zwart-wit folie.

Maar ja, een goeie spiegel folie is beter.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

latex verf heeft geen vermogen om licht af te geven, maar om op te nemen dacht ik zo?
                  Met spiegel folie zit je immer goed.

Dat witte folie is toch prima? Mijn keus zou zijn om een tent aan te schaffen, gezien dat daar alles gewoon bij zit.
                  Zelf bouwen lijkt me uiteindelijk ook wel een x leuk, maar voorals nog ga ik voor het gemak

Comment

Latex reflecteert een stuk beter dan witte folie.

Comment

Mhh weer een iets geleerd. Grotere ruimtes kan dat dan indd goedkoper zijn

Comment

Heb je daar een bron van Wietefras? Ik vind niet direct iets weer.
                        Zwart-witfolie is ook spotgoedkoop hoor..
                        "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

Op WF hadden ze daar een topic over. Al ging dat wel over TL balken, maar dat zal toch niet zo veel uitmaken. Zwart-wit folie kwam daar volgens mij als slechtste uit. Latex en radiatorfolie ergens in de middenmoot.

Comment

Het is voor de wat grotere hobby kamers wel goedkoper, indien latex verf ook licht kan afgeven. Ik zelf was van mening dat deze alleen konden absobere

Comment

Ik snap niet zo goed wat je bedoeld met absorberen. Het is toch gewoon wit, dus het reflecteert? Het wordt wellicht wel sneller vies dan folie, maar goed dan kun je het weer een keer schilderen.

Bij een grote ruimte heb je minder lampen die op de wanden schijnen dus dan maakt de reflectie veel minder uit. Dan zijn praktische overwegingen al snel belangrijker.

Comment

Bezig...
                              X