Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beste stonr's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

beste stonr's

Korting op 420shop
    planten stonden de eerste week voor de ruit ongeveer een licht hoeveelheid van max 12u/dag geen probleem , groeide goed , de 2de week zet ik ze in een wit geschillderde , afzuigende en ventileerende kast met tl verlichting van 2 x 30W = 60watt met een timer 18uur lich 6uur donker , volgens mij ideaal maar sinds ze erin staan zijn ze gestopt met groeien 1tje is zo goed als dood en het 2de van de 3 begint ookal gele bladeren te krijgen , ik snap r nietsvan heb al geoogst voor ruit 1ste keer in kast.

kan iemand mij hier aub mee helpen ,

alvast bedankt peaceout

Re: beste stonr's

Hey smokedope,

Ik denk dat er leden genoeg zijn die je willen helpen. Je hebt je topic alleen niet in het meest geschikte board gezet.
    Zal deze gelijk verplaatsen, en misschien is het leuk om je eerst voor te stellen.
    Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

ok nu volgt wat ongein:

ik snap r niets van heb al geoogst voor ruit 1ste keer in kast.
      ik snap er niks van: je zou je kunnen inlezen in de materie, er zijn toch wel een paar kweekverslagen te vinden.
      heb al geoogst voor ruit: dan heb je geluk, gezien het economische klimaat wordt er beduidend minder ingegaan op dit soort uitnodigingen vanachter glas.
      1ste keer in kast: je zou er ook voor kunnen kiezen om er uit te komen maar ik wil niemand puschen om iets te doen waar ze niet klaar voor zijn.

alle gekheid op een stok:
      de enige raad die ik je nu kan geven is lezen, lezen, lezen .. het weekeinde staat voor de deur dus je hebt vast wel ergens een paar verloren uurtjes

Comment

Een fotootje zou veel duidelijk maken.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
        X