Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek opzetten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerste kweek opzetten

Korting op 420shop
    Beste medeleden,

Binnenkort wil ik beginnen met mijn eigen wiet te kweken om zo lekker kosten te besparen en mijn eigen wietje te roken. Ik wil voor een kweektentje gaan zodat ik lekker van eigen voorraad voorzien ben. Nu zit ik af en toe wat op te zoeken over het binnen kweken in een tent en dit lijkt mij erg interessant en leuk om te doen.

Nu zit ik nog wel met een aantal vragen over de setup die ik wil gaan halen. Ik zat zelf te denken aan een ruimte van 120 bij 120 met een 600 watter er boven. Hoeveel planten zou je hier in kunnen zetten zodat ze wel nog lekker de ruimte hebben om te groeien? 6 ongeveer?

Mijn budget op dit moment is redelijk laag. Ik wil puur en alleen voor de tent (inclusief apparatuur) ongeveer +- 400 euro uitgeven. Online al wel wat leuke all in one's gezien maar ik zet liever mijn eigen tent in elkaar om kosten te besparen en het mij leuk lijkt dit te doen.

Wat heb ik allemaal nodig om dit op te zetten en als mensen tips hebben voor een bepaald product of merk hoor ik ze graag!

Groetjes,
    Saathan

Re: Eerste kweek opzetten

Kijk eens hier, een topic speciaal voor jou.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bedankt! Ik zal later even vermelden hier wat ik in gedachten heb qua setup. Nog een vraag.. Zal ik gaan voor een 120x120cm tentje gaan of 90x90? 400- of 600watt? Zat zelf te denken aan 400watt bij een tent van 120 bij 120 om ook wat stroomkosten te besparen.

Comment

Ik heb voor een 120x120 incl. alle apperatuur minder dan 400 uitgegeven dus moet zeker lukken.

Comment

Een complete tent is vaak goedkoper dan alles los aanschaffen...
          Een 120x120 is een mooi formaat, om leuke kweeks te draaien. Echter zou ik hier wel een 600watter in doen, ivm het oppervlakt.

Probeer ook verder te kijken, ga je ze toppen bv? Dat hangt allemaal af van hoeveel je er in kan en wilt zetten.
          11 potten van 11 liter kunnen er prima in iig

Comment

Bezig...
          X