Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen autoflower

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Vragen autoflower

Korting op 420shop
    Hallo ik heb 2 autoflowerzaadjes van RQS achter het raam staan en ik heb hier 2 vragen over.

1: Hoelang duren de bloei en de groei fase buiten of achter het raam?
    2: Hoe zie ik wanneer ik moet stoppen met voeding geven? (Vorige oogst te vroeg gestopt met voeding geven omdat ik dacht dat ze nog 2 weken moesten en dat bleek uiteindelijk langer te zijn)

Gr Delicious

Re: Vragen autoflower

1:een autoflower groeit 3 weken,erna schiet zij automatisch de bloei in ongeacht de licht uren.

2:kijk op het etikketje, na dagen (weken) bloei,tel daar 2 extra weken bij op en je zit perfect.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Post
      1:een autoflower groeit 3 weken,erna schiet zij automatisch de bloei in ongeacht de licht uren.

2:kijk op het etikketje, na dagen (weken) bloei,tel daar 2 extra weken bij op en je zit perfect.
      Bedankt!!! Dat is bruikbare info

Comment

Zou graag eens wat foto's zien.

In de winter achter het raam... Verwacht geen superoogst.
        Misschien wat fluffy topjes waar je een paar jointjes zal kunnen mee rollen.

Toch veel succes toegewenst.
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gamm View Post
          Zou graag eens wat foto's zien.

In de winter achter het raam... Verwacht geen superoogst.
          Misschien wat fluffy topjes waar je een paar jointjes zal kunnen mee rollen.

Toch veel succes toegewenst.
          Hoi bedankt voor de reactie
          Ik verwacht er ook niet veel van maar wat ervaring opdoen voor na de winter is namelijk pas me 2e kweek.
          Hier heb ik een foto zal kijken of morgen wat betere foto's kan maken
          20131120_090409.jpg
          En deze is van de vorige keer
          20130914_214230.jpg

gr Delicious

Comment

Die vorige kweek zal waarschijnlijk wel niet tijdens de wintermaanden achter glas gestaan hebben.
            sigpic

Comment

Nee klopt in de zomer. kan ik mooi het verschil zien van plantjes zetten in de zomer en in de winter

Verstuurd vanaf mijn GT-I9100 met Tapatalk 4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door delicious View Post
                Nee klopt in de zomer. kan ik mooi het verschil zien van plantjes zetten in de zomer en in de winter
                Ik kan je nu al vertellen wat het verschil zal zijn hoor...
                sigpic

Comment

Toch zonde van het plantje, als liefhebber van deze planten en kweken doet het pijn aan mn ogen:s

Kweken kost geld, simpel. Maar naar een shop gaan kost meer, vooral als je dagelijks rookt. Waarom dan niet meteen goed aanpakken, desnoods in ettapes alles halen?
                  Voor je raam een plant neemt meer risico mee dan een tent waar niemand het bestaan van af weet....

Ik zou een overweging maken om het beter aan te pakken, zodat je met 1 kweek een heel jaar rook plezier kan hebben. Soms 2, indien de eerste oogst tegen viel ( ook dat kan gebeuren )
                  Welke ruimte je nodig hebt is afhangkelijk van wat je nodig acht. 120x120x200 is de meest gangbare en gebruikte tent denk ik wel, gezien dat je hiermee over 1m2 kweek ruimte beschikt. Deze inrichten kun je zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt. Wat nu duur lijkt, kan je tijdens de kweek opbreken: stilte van bv een afzuiger...

Het zijn keuzes die iemand zelf maakt, en eerlijk = eerlijk die eerste ziet er leuk uit!! Al ben ik bang dat deze nog niet de helft zal aantikken nu, puur het zonlicht ( wel geluk gehad dat die niet verbrand is door dat die achter het glas stond... )

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iemand uit de buurt View Post
                      Toch zonde van het plantje, als liefhebber van deze planten en kweken doet het pijn aan mn ogen:s

Kweken kost geld, simpel. Maar naar een shop gaan kost meer, vooral als je dagelijks rookt. Waarom dan niet meteen goed aanpakken, desnoods in ettapes alles halen?
                      Voor je raam een plant neemt meer risico mee dan een tent waar niemand het bestaan van af weet....

Ik zou een overweging maken om het beter aan te pakken, zodat je met 1 kweek een heel jaar rook plezier kan hebben. Soms 2, indien de eerste oogst tegen viel ( ook dat kan gebeuren )
                      Welke ruimte je nodig hebt is afhangkelijk van wat je nodig acht. 120x120x200 is de meest gangbare en gebruikte tent denk ik wel, gezien dat je hiermee over 1m2 kweek ruimte beschikt. Deze inrichten kun je zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt. Wat nu duur lijkt, kan je tijdens de kweek opbreken: stilte van bv een afzuiger...

Het zijn keuzes die iemand zelf maakt, en eerlijk = eerlijk die eerste ziet er leuk uit!! Al ben ik bang dat deze nog niet de helft zal aantikken nu, puur het zonlicht ( wel geluk gehad dat die niet verbrand is door dat die achter het glas stond... )
                      Ja klopt het zal waarschijnlijk wel erg gaan tegenvallen maar aangezien ik nog met mijn studie bezig ben, bij mijn ouders woon en met hen moet overleggen zit er niet veel anders in. Ik kan ze niet in de tuin zetten i.v.m. geur naar de buren toe. En een lamp vinden ze niet goed. Me vorige oogst waren 5 planten ik heb nog foto's liggen als daar interesse is zal ik deze ook uploaden.

Bedankt voor je reactie! Tips en kritiek over hoe ik dit zou kunnen verbeteren zijn meer dan welkom. Gr Delicious

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ik zou het niet precies weten maar op het eind van deze kweek kan ik je wel vertellen wat de opbrengst is met minimale omstandigheden en of het de moeite waard is (Wintertijd weinig zon uren en dubbelglas)
                      En wat ik gehoord heb over binnen kweek met lamp is het 18 uur licht in de groeiperiode en 12 uur in de bloeiperiode

Gr Delicious
                      Last edited by delicious; 22 November 2013, 03:50.

Comment

Een autoflower heeft liefst zo lang mogelijk licht.
                        20/4 of 18/6 de hele kweek.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Een AF achter glas in de winter is dus geen goed idee.
                          Je komt zelfs bijlange niet aan 12 uur licht per dag.
                          sigpic

Comment

Wie niet waag die nooit win
                            God was never on your side..

Comment

Op 12/12 onder de lamp scoor ik 5 gram, op 'zomertijd buitenkweek' scoor ik 75 gram van dezelfde strain. Maar ieder zijn ding. 'Nuff said
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
                              X