Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweektent strijken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektent strijken?

    Korting op 420shop
    is het een idee om je kweektent te strijken aan de buitenkant zodat het reflectie materiaal aan de binnenkant nog beter zn werk kan doen ? of ben ik nu raar ?

    #2
    Re: Kweektent strijken?

    Ik zou de meerwaarde niet kunnen zien daarvan, kun je misschien verklaren waarom je dat wilt doen?

    Je wilt het zo glad mogelijk, terwijl die tenten met reflectie materiaal zijn bewerkt..?
    waarom zou dat materiaal "bobbelig" aanvoelen? Of waarom is een hamerslag kap er..?

    Niet doen, de schade die je kan toebrengen is het niet waard. En vergeet niet dat die bedrijven enorm veel kennis in huis hebben omtrent dat materiaal.

    Comment


      #3
      Re: Kweektent strijken?

      ok dankjewel dacht idd dat hoe gladder het reflectie materiaal hoe beter dit reflecteert vond die tenten er zo kreukelig uitzien

      dankjewel voor je reactie

      Comment


        #4
        Re: Kweektent strijken?

        Ik snap wel je insteek Maar vooral tenten zijn helemaal "geperfectioneerd" omtrent de bekleding. Neem de eerste generatie met witte vlakken... Die zijn nu erg goedkoop, doordat de 2de generatie een betere lichtverdeling geeft.

        Maak je zelf een hok, dan is "hoe strakker hoe beter" meer van toepassing.

        Comment


          #5
          Re: Kweektent strijken?

          Heel erg bedankt voor je reactie denk dat ik wel voor een nieuwer soort tentje ga is toch meestal wat beter qua licht/geur dichtheid en zoals je al aangeeft een betere lichtverdeling. stevigheid enz..
          en heel mischien krijg ik een grote linnenkast van ongeveer 300x70x180 en dan ga ik mischien wel zelf wat bouwen, of ik zet de complete tent in de kast

          Groetjes en bedankt

          Comment

          Bezig...
          X