Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voedingsschema + potgrond

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Voedingsschema + potgrond

Korting op 420shop
    Goeie avond iedereen,

Kan iemand mij weten te zeggen of er hier ergens op het forum een post te vinden is waarin beschreven wordt welke potgrond ik moet gebruiken voor mijn lowryder en welke voedingsstoffen ik na verloop van tijd (liefst schematisch) moet toedienen?

Ik lijk geen post te vinden die dat omschrijft...

Alvast erg bedankt voor jullie hulp!!

Laters,
    Sub

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Re: Voedingsschema + potgrond

In de growshop kun je goede grond halen, van plagron, of gold label.
    De voeding moet je zelf kiezen, er zijn veel lijnen.

Comment

Oh okay, en is er ergens een post die omschrijft op welke basis je voeding moet geven?

Comment

Dat staat op een voedingsschema bij de voeding die je koopt. Er zal vast wel een post van zijn maar dat weet ik niet uit mn hoofd.

plagron.jpg Dit is bijv het voedingsschema van de plagron bio lijn.

Comment

Ahja ok das wel interessant, en wat gebruiken jullie zoal qua potgrond want dat kan ik precies niet bij de growshop kopen, of is dat gewone potgrond?

Comment

Voor Lowryder kies je BEST(!) een lichtbemeste, of zelf niet-bemestte aarde. Dit omdat het kleine plantjes zijn en blijven. Neem bvb de Plagron Lightmix, maar ben ik nu op bzeig ( ook autoflowers) en ben er zeer tevreden van. Er zijn natuurlijk nog andere merken maar niemand kan zeggen welke beter of best is. Dat is voorkeur. Let er ook op dat (zeker als je net begonnen bent) een voedingslijn te nemen die afgesteld is met de aarde. Dit bespaart een hoop werk. EN het is zo simpel als het plannetje volgen..
            Alvast Good Luck

ps ik zie dat je van belgie bent, probeer eens TerraTerra Brussel of Culture Indoor (https://www.google.be/url?sa=t&rct=j...57799294,d.ZG4)

Comment

Gewone potgrond die je bij een tuincentrum haalt kun je (volgens mij) niet bij de growshop kopen.

Ik heb Gold Label Special Mix.

Comment

Bezig...
              X