Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Luchtverversing ruimte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Luchtverversing ruimte

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Weet iemand hoeveel keer een microruimte volledig ververst moet worden van lucht per uur?

    Thx alvast!

    Groetjes,
    Sub


    Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

    #2
    Re: Luchtverversing ruimte

    De capaciteit van de afzuiger wordt toch vooral afgestemd op het vermogen van de lamp. Als de lamp uit is dan maakt de CO2 ook niet zo uit, maar is het afvoeren van vochtige lucht eerder het probleem. Maar goed daar heb je ook veel minder afzuiging voor nodig dan met de lamp aan om de boel koel te houden.

    Stelregel is dan hetzelfde aantal kuub afzuiging als het wattage van de lampen die je hebt hangen.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      #3
      Re: Luchtverversing ruimte

      Geldt dat dan ook voor Tneon? Heb een armatuur van 2x36w en mijn afzuiging is +- 55m3/u


      Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

      Comment


        #4
        Re: Luchtverversing ruimte

        Ik heb dus zelf een 2x55W T-neon en dat gaat prima met een 12V PC fan. Dat is dan wel een model waarvan ze beweren dat ie 142m3/u kan afzuigen, maar als ik wat tests lees komt ie bij 12V max op 90m3/u. Die draait nu op 7V.

        Als je fan te licht is kun je hem toch ook simpel vervangen door een wat zwaarder model? Dingen hebben allemaal dezelfde afmetingen. Gewoon proberen lijkt me.

        Met dit weer krijg je ook niet zo snel problemen met de koeling bij T-neon. of je moet je kast er helemaal vol mee hangen

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          #5
          Re: Luchtverversing ruimte

          2x36 watt en 55m3 klinkt toch perfect?

          Maar als gezegd: Het gaat om de temperatuur. Als je die onder de 27 graden kunt houden is alles perfect.

          Comment

          Bezig...
          X