Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bladproblemen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

bladproblemen

Korting op 420shop
    Kweken ging altijd goed, maar sinds ik deze nieuwe tent heb bij de vorige keer bladproblemen en nu begint er weer iets. Enkele planten krijgen blad wat geel wegtrekt van onderen en van buiten naar binnen. Verder zien ze er mooi donkergroen uit.
    Vraag me af of het nou voedingstekort is, voeding teveel, of toch dat er een giftig stofje uit de tent vrijkomt. Elk commentaar is zeer welkom IMG_2138.jpgIMG_2139.jpgIMG_2140.jpg

Re: bladproblemen

Kijk voordat je iets post eerst ff of je het zelf kan vinden door de search of google te gebruiken...

Kijk hier zelf eens naar:
    Kromme, verkleurde, hangende of gele bladeren? teveel of te weinig voeding? Lees hier alles over hoe je cannabis planten weer gezond maakt en houdt!

Comment

heb ik gedaan, maar vond eigenlijk niets wat precies is wat mijn planten vertonen, vandaar. Lijkt nog het meest op zwavel tekort als ik het ergens mee moet vergelijken maar toch vond ik het een goede beslissing om het even bij de pro's te checken

Comment

Dat zal dan eerder een blokkade zijn, gezien de groene kleur van de rest van het blad.

Krijgen alle planten er last van ? -> Wat voor tent heb je precies ? -> Geen zeil gelegd in de buurt, of iets met veel lijm of weekmakers ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Niet alle planten krijgen last, heb geen zeil gelegd of zoeits dergelijks. Was er eerst 1, toen nog 1 en nu zijn het er 3 die het beginnen te vertonen. had het idee dat ik misschien niet goed genoeg heb aangezuurd dus heb nu water op ph 5.5 gegeven, kijken of dat werkt. heb een silver box, en heb vijverfolie op de bodem liggen ook gekocht van de growshop.

Comment

Houd de PH tussen de 5,8 En 6,2 tenzij je op cocos of hydro kweekt.
            Zo geel,lijkt mij idd Ijzer blokkade.
            Als je lager of hoger zit dan deze waarden hebben sollige planten moeite met ijzer opname.

Ik weet niet zeker of dit ijzer is, dit omdat ik niet de bladnerven kan zien en niet kan zien of deze nog groen zijn.
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Bezig...
            X