Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HELP, 7e week bloei, trichome zakjes worden paars bruin. NORMAAL ROYAL CREAMATIC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

HELP, 7e week bloei, trichome zakjes worden paars bruin. NORMAAL ROYAL CREAMATIC

Korting op 420shop
    Trichosome zakjes van mijn royal creamatics autoflower (dag 49, week7) worden paars, soms donkerpaars. Dus als je de witte haartjes heb, de haartjes komen uit een soort klein zakje, die zakjes waar die witte haartjes uitkomen (trichosome) die worden paars , lichtpaars donkerpaars, MIJN VRAAG IS DIT NORMAAL VOOR EEN ROYAL CREAMATIC, ze zien er voor de rest supper gezond uit, luchtvochtigheid is 40/50%, heb ze niet meer dan 1.6 ec gegeven, ....ph altijd 5.9, dit is niet de eerste keer dat ik kweek, maar ik heb die creamatic nog nooit gezien in deze fase.....maar vindt het zo raar dat die zakjes zo donker worden, wie heeft de creamatic al vaker gekweekt en kan mij vertellen of dit normaal is. Je kan het beter zien als je de foto opend in windowz photo viewer, zodat je in kan zoomen. Bedankt alvast.

IMG_0255.jpgIMG_0259.jpgIMG_0260.jpgIMG_0258.jpgIMG_0257.jpg

Re: HELP, 7e week bloei, trichome zakjes worden paars bruin. NORMAAL ROYAL CREAMATIC

Is volgens mij niks mis mee ... Ga ff op google afbeeldingen ROYAL CREAMATIC intikken en je ziet wel meerdere paarsgekleurde buds

Comment

Re: HELP, 7e week bloei, trichome zakjes worden paars bruin. NORMAAL ROYAL CREAMATIC

Ha, ik had ook zo'n paniek ding bij me royal dwarfs. Dingen werden ook paars. Stom genoeg heb ik het plantje weggegooid.

Maja antwoord op je vraag. Is niks mee zover ik kan zien.
      sigpic

Comment

Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Is wel lachen zo'n paars geval!

Comment

mooi paars is niet lelijk

Comment

bedankt voor de feedback, als er wat is (wat ik sterk betwijfel, ik zou niet weten wat ik verkeerd heb gedaan), dan is er weinig wat ik er aan kan doen, ik heb ooit wel eens but rot gehad maar dan worden de toppen sponzig, en kan je er hele plukken zo uittrekken, ....bij mijn creamatics is dat niet het geval, ...ze zijn keihard die toppen, en de bladeren trek je er niet makkelijk uit.....ik heb hier voor altijd autobubbles gekweekt en die zakjes bleven altijd groen,....ik heb ook meer dan een paar uur besteed om te kijken op google naar andere creamatics.....sommige lijkeren er op, andere weer niet, ik heb me zoektocht gestaakt, want ik denk dat ik anders helemaal para wordt,.....ik heb al een mail gestuurd naar royal queen seeds, en nog naar iemand die er dagelijks mee bezig is. ik wacht op hun antwoord en dan zal ik de tussenstand vertellen. Gr JJTJE

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

bedankt voor de feedback, als er wat is (wat ik sterk betwijfel, ik zou niet weten wat ik verkeerd heb gedaan), dan is er weinig wat ik er aan kan doen, ik heb ooit wel eens but rot gehad maar dan worden de toppen sponzig, en kan je er hele plukken zo uittrekken, ....bij mijn creamatics is dat niet het geval, ...ze zijn keihard die toppen, en de bladeren trek je er niet makkelijk uit.....ik heb hier voor altijd autobubbles gekweekt en die zakjes bleven altijd groen,....ik heb ook meer dan een paar uur besteed om te kijken op google naar andere creamatics.....sommige lijkeren er op, andere weer niet, ik heb me zoektocht gestaakt, want ik denk dat ik anders helemaal para wordt,.....ik heb al een mail gestuurd naar royal queen seeds, en nog naar iemand die er dagelijks mee bezig is. ik wacht op hun antwoord en dan zal ik de tussenstand vertellen. Gr JJTJE

Ik zit in week 7, ik geef het denk nog 2 weken....zal daarna een leuk kweekverslag maken, van de creamatics...er is nog weinig overbekend op het internet.....

ROYAL CREAMATIC..DAG 49,......ik was al bang dat het beginnende toprot was....maar volgens de mensen op dit forum niet, ben redelijk gerust gesteld maar nog niet helemaal. ik heb me luchtvochtigheid altijd de laatste 4 tot 5 weken op 40/50 % staan....heb me hok ook helemaal ontsmet toen ik begon met DETOL, ph altijd 5.9......altijd 18/6.....nooit meer dan 1.6ec gegeven, en op plagron bat mix ...

IMG_0190.jpgIMG_0192.jpgIMG_0246.jpgIMG_0248.jpgIMG_0230.jpgIMG_0202.jpg

Comment

Mooi dat het antwoord bevredigend was.

Trouwens, deze post staat dubbel hier en

Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Dubbel topic verwijderd, twee identieke topics zijn niet toegestaan.
                  Let ook op je postgedrag ( zie Dubbel posten en Quoten) , gebruik de "Bewerk Bericht"- functie als je iets wilt toevoegen aan je bericht.

Comment

Dat kan nog best gevaarlijk zijn, dat paars kleurende spul.
                    Ik zou er even niks aan doen, alleen elke dag een beetje plat water, zonder voeding.
                    Dan geef je mij even je adres per pm, en dan kom ik ze over een dag of 10 ophalen en zal ik ze veilig afvoeren.
                    Krijg je van mij een paar nieuwe zaadjes.

Ik hoor 't wel heh..

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ik denk dat je dat alleen nooit voor elkaar krijgt?hem je minimaal 2 man voor nodig q gewoon voor de veiligheid, safty first!ik neem beschermende kleding mee

Comment

hmmmmm...heb ik wat gemist.....

staan gelukkig niet thuis,.....hahahaha........Safety first inderdaad....

Comment

Paarse pheno... niks aan de hand. Integendeel
                          sigpic
                          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Bezig...
                          X