Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

getopt en er schiet toch weer een middenstam/ is het toppen nu gelukt ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    getopt en er schiet toch weer een middenstam/ is het toppen nu gelukt ?

    Korting op 420shop
    master kush getopt en er schiet toch weer een middenstam
    is het toppen nu gelukt ?
    gefimd ziet ze er ook niet uit
    mijn plantjes staan nu 2 dagen op 12/12 kan ik deze nog opnieuw toppen ?
    of wat doe ik het best ?

    HPIM5702.jpg
    Last edited by wiedewiet; 27 December 2013, 20:47.

    #2
    Re: getopt en er schiet toch weer een middenstam/ is het toppen nu gelukt ?

    Wat was je doel met toppen? Werd ze te hoog, en doet ze dat nu niet meer? Wilde je uitlopers en heeft ze die gemaakt? Dan is het toppen gelukt. Wordt ze nog steeds te hoog, of maakt ze nog steeds geen uitlopers, dan moet je het overdoen.

    Op 2 dagen 12/12 kan je zeker nog toppen. Totdat er echte bloeiverschijnselen zijn kan dat altijd. Daarna wordt het jammer, omdat je in principe prima (maar onrijpe) wiet aan het wegsnoeien bent.
    Ik heb zelf wel moeten snoeien in week 6, omdat het gewoon de pan uitliep. De toppen die je dan knipt zijn weg, maar de plant gaat vrolijk zijn energie in andere toppen steken. Zolang 'ie zijn licht heeft blijft 'ie wiet maken, in mijn ervaring.

    (Overigens geef ik dit advies blind, want je foto is onbegrijpelijk voor mij. Sorry.)

    Comment


      #3
      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

      Comment


        #4
        Re: getopt en er schiet toch weer een middenstam/ is het toppen nu gelukt ?

        Als je een top afknipt, dan gaan in de oksels daaronder nieuwe uitschieters groeien. Hoe meer oksels, hoe meer uitschieters.

        Comment


          #5
          Re: getopt en er schiet toch weer een middenstam/ is het toppen nu gelukt ?

          bij mijn andere plante heb ik 2 hoofd toppen en worden de planten minder lang dat is mijn bedoeling bij het toppen
          bij mijn ander 5 planten daarbij is dat gelukt
          top ik de plant nu opnieuw ? of blijf ik er van ? wat is het beste?
          ik vrees dat die wat te hoog zal worden in verhouding met de andere planten
          Last edited by wiedewiet; 27 December 2013, 22:04.

          Comment


            #6
            Re: getopt en er schiet toch weer een middenstam/ is het toppen nu gelukt ?

            Waarschijnlijk is het toppen mislukt, hoe vraag ik me af.

            Het kan zijn dat er direct weer een groeischeutje uit de knipwond kwam groeien.
            Goede stek zou dat zijn geweest dan.

            Comment


              #7
              Re: getopt en er schiet toch weer een middenstam/ is het toppen nu gelukt ?

              ...ik dacht dat ik geantwoord had...?

              Okee, korter dan.

              Ja, opnieuw toppen.

              Comment


                #8
                Re: getopt en er schiet toch weer een middenstam/ is het toppen nu gelukt ?

                kheb het net even bekeken en er groeit blijkbaar nog een scheutje bij ?
                is deze mss gefimd?
                HPIM5715.jpgHPIM5710.jpg
                ik denk dat ik er maar beter afblijf

                Comment


                  #9
                  Re: getopt en er schiet toch weer een middenstam/ is het toppen nu gelukt ?

                  Yep, je hoeft er niks aan te doen. Net wat je zelf wil, er zijn geen regeltjes voor.
                  Als ze te hoog wordt kun je ze altijd wat naar beneden trekken met een rekkertje aan de rand van de pot ofzo.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: getopt en er schiet toch weer een middenstam/ is het toppen nu gelukt ?

                    Wegdieven die scheut
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                    Comment

                    Bezig...
                    X