Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat zouden jullie doen ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wat zouden jullie doen ?

    Korting op 420shop
    beste medekwekers,
    Ik Heb Og Kush staan,
    zijn gisteren 2 weken bloei voorbij gegaan dus pak goeie week echte bloei,
    nou zie ik hier en daar sporen van trips de slijmspoortjes en hier en daar klein gehavend stuk blad met geel randje..
    Maar nu zie ik nergens trips heb al meerdere dagen gezocht bladeren bekeken met een vergrootglas ik zie er geen.. Maar de sporen zijn er hier en daar
    Ik heb toevallig voor mijn kweek Luxan ER II gekocht voor als ik spint zou krijgen 'vorige kweek' nu heb ik dus dit aan de hand maar je kan dit ook voor Trips gebruiken,
    zouden jullie dit nu al gebruiken of afwachten want wil dit niet over de planten spuiten als het niet nodig zou zijn maar wil het ook niet uit de hand laten lopen,
    zodat ik binnenkort voor een trips invasie sta.
    Mvg
    Last edited by royalcheese1grow; 30 December 2013, 22:22.

    #2
    Re: wat zouden jullie doen ?

    Als je toppen hebt kun je niet meer spuiten, dus als je wat wil doen is nu de tijd.
    Of je thrips hebt kan ik je niet mee helpen, ik zie geen fotoserie.

    Misschien ook handig als je je afvraagt hoe je aan beestjes komt, anders is het dweilen met de kraan open.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: wat zouden jullie doen ?

      de toppen beginnen nu,
      ik zal seffens voor de lamp aangaat proberen wat foto's te nemen,
      ik weet het niet heb vorige keer spint gehad tent lang leeg gestaan volledig gepoetst met dettol en nu dit ...
      elke keer loopt er 101 dingen verkeert maar we geven niet op oefening baart kunst

      Comment


        #4
        Re: wat zouden jullie doen ?

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        'de slijmspoortjes?' zijn op sommige blaadjes te vinden zoals hieronder (sorry voor iets mindere kwaliteit)
        DSC_0412.jpgDSC_0413.jpg
        beschadigde blaadjes
        DSC_0414.jpgDSC_0416.jpgDSC_0436.jpgDSC_0438.jpgDSC_0441.jpgDSC_0442.jpg
        en dit komt door mijn lamp denk ik omdat deze effe geleden te dicht stond vermoed ik ?
        DSC_0443.jpgDSC_0419.jpg

        graag reactie Mvg

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Nu kijk ik vandaag nog eens met mijn vergrootglas zag ik iets kruipen maar vond deze nadien niet meer,
        ook op sommige blaadjes zijn vanonder kleine witte puntjes te zien zelf met mijn vergrootglas nog niet goed genoeg dus ik denk dat die kl**tzakken van een spint terug gaan komen ?

        Comment


          #5
          Re: wat zouden jullie doen ?

          Gezien je bloei reeds gestart is zou ik opteren om roofmijten uit te zetten i.p.v. chemisch te gaan behandelen.

          Een zoektochtje op internet zal je snel enkele adressen opleveren waar deze te bestellen vallen.
          sigpic
          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

          Comment


            #6
            Re: wat zouden jullie doen ?

            bedankt voor de reactie gamm,
            Heb al rondgekeken en moeten besteld worden, het dichtst bij mij in de buurt is de sjop maar is tot 5 januari gesloten...
            heb ook nog de luxan ER II staan maar daar is het te laat voor zeker ?

            Comment


              #7
              Re: wat zouden jullie doen ?

              Oorspronkelijk geplaatst door royalcheese1grow View Post
              heb ook nog de luxan ER II staan maar daar is het te laat voor zeker ?
              Je doet er mee wat je wilt natuurlijk. Broodkwekers zouden de boel nu gaan bespuiten.
              Ik persoonlijk zou het niet doen. Je rookt het namelijk zelf op...
              Misschien voorzichtig de bladeren besproeien, maar contact met de toppen zeker en vast vermijden!
              sigpic
              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

              Comment


                #8
                Re: wat zouden jullie doen ?

                ja heb bij mijn vorige kweek ook al moeten bespuiten
                en ik vond toen dat de smaak echt niet was wat hij had moeten zijn.. dus daarom dat ik het niet wil maar dat was wel later in de bloei..
                op roofmijt moet ik zeker nog 3 dagen wachten dus ik weet het niet wat ik moet doen
                En ik ben bereid alles te doen om deze kweek tot een goed einde te brengen want die Og Kush word een toppertje om te roken denk ik

                Comment


                  #9
                  Re: wat zouden jullie doen ?

                  Die 3 dagen, dat lukt wel hoor...

                  Heb het al veel erger gezien.
                  sigpic
                  100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                  Comment


                    #10
                    Re: wat zouden jullie doen ?

                    als de sjop terug open is ben ik weg :p
                    ja ik ook maar dan nog doe je elke keer je best omdat je je eigen wiet wilt roken en elke keer die k*tbeestjes ''''auhvamgue'''
                    hoe komen deze toch al 2 keer in mijn tentje? op zo'n momenten voel je je toch wel even slecht..

                    Comment


                      #11
                      Re: wat zouden jullie doen ?

                      terugkerende plagen, daar kom je niet vanaf totdat je iedere scheur en kier dicht kunt houden en je hok stoomreinigt. Verder zie ik maar weinig schade hoor, enkele dingen komen niet eens door beestjes (zoals die gaten in jet blad; stootschade, morsen van voeding oid).
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #12
                        Re: wat zouden jullie doen ?

                        dan is er wel wat werk op mijn kamer, ja het is ook nog niet zo erg maar ze zitten er wel,
                        ja dat vermoedde ik ook al een beetje maar er is wel degelijk hier en daar lichte schade en sporen..
                        Maar waarom zegt niemand wat over die LUXAN ER II ??
                        de kerel van de sjop had mij dit degelijk meegegeven voor als ik tijdens de bloei spint zou krijgen ?

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Re: wat zouden jullie doen ?

                            Om jullie toch even wat meer info te geven:


                            Comment


                              #15
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...
                              X