Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ph Tester !!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ph Tester !!

Korting op 420shop
    heb mij zo en meet paket gekocht :s en GRRRRRR!!

ik snap echt ni hoe dak die ph tester moet instellen echt is basic instrument hanna voor beginners echt!!

kan iemand mij uitleg geven hoe je uw ph calibreert en hoe ik tewerk moet gaan met het ding

en dan wete jullie en paar idee's voor de bloei kan je nog op en andere manier je planten laten bloeien inplaats van loodrecht bedoel zo zo de takken beugen en waarschijnlyk snoeien..

Als er mij al iemand kan helpen met die ph tester Mvg Loustick
    Kastje van Lousticko
    eerste kweekje 600w Goede ronde denk ik check het effe

Re: Ph Tester !!

Lees eerst de gebruiks aan wijzing en dan wat pagina's op dit forum.

p.s. er is een zoek functie.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

als je zon apparaatje geleverd krijgt staat hij standaard al gecalibreerd en hoef je er niks mee te doen.
      Later als je hem wilt checken doe je dat met ijkvloeistof...voorlopig is dat echt nog niet nodig
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

Comment

the_infamous_troll_face_cleane.png
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

kweet het ik had er aan geprutst heb hem terg gecalibreert heb het gevonden wist ni dat da al gedaan was vanaf het begin :s
          maar gelukkig ist terg in orde en das alleen maar voor de voeding op te nemen beter optenemen ??
          Kastje van Lousticko
          eerste kweekje 600w Goede ronde denk ik check het effe

Comment

FePO4 en AlPO4 bij een pH van lager dan 4,5 en Ca3(PO4)2

Comment

Jezus, kunnen we terug naar leesbaar Nederlands of Engels als het niet anders kan?

@Weibei Aluminium is giftig voor planten.
              Last edited by HJM; 6 January 2014, 20:15.
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Leuk die wiskundige namen, wat is de meerwaarde er van ?

PH meet je de zuurgraad van water. Vanuit gaand dat er kraanwater gebruikt word, zal dit af gezuurd moeten worden. De ideale waardes is tussen de 5.5 en 6.2 ( 5.8 of 6.0 word meest gebruikt )

Afzuren kan op meerderen manieren, waar de PH- waarschijnlijk meest gebruikt word. Citroen zuur vind ik persoonlijk wat aangenamer om te gebruiken, alles is een keus.

Wil je de EC meten, dan meet je de bodemzouten. Je meet hiermee dus de zouten -> voeding die aanwezig is. Dit bouw je op van 0,8 waar elke week 0,1 bij komt, tot een max van 1,8.

Kweek je in aarde dan is een PH meter nog niet eens zo belangrijk, de aarde heeft een buffer. Hiermee kun je als beginner weinig fout doen, mits je het niet te gek maakt natuurlijk Kweek je op hydro dan kun je niet zonder PH/EC meter.

Comment

Bezig...
                X