Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DP90 met 150 watt HPS?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    DP90 met 150 watt HPS?

    Korting op 420shop
    Beste Mensen,

    Ik heb me een tijd geleden een dp90 aangeschaft met 2x 55watt t-neon. nu is mijn vraag of het een rendabele upgrade is als ik voor de bloei een 100 of 150 wat hpsje aanschap. men plantjes zijn nu 25 dagen oud en de grootste zal een van de dagen door het scrog-net groeien. ze zitten op een dieet van biobizz ( grow, bloom en topmax) op hun allmix. foto's beneden!
    temperatuur zou geen problemen mogen opleveren omdat ik net de t-neon een verwarmingske heb moeten bijplaatjes welke met de hps misschien enkel nog snachts aan moet. de hoogte weet ik niet ( vind het topic niet meer terug met de afstand van de planten voor een hps), tent is dus 90cm hoog en scrognet hangt op 40cm van de grond.
    dus denken jullie dat dit een goed idee is en enigsinds rendabel? en welke dan 100 watt of 150 watt?

    foto's: P1060096.jpgP1060097.jpgP1060098.jpgP1060099.jpgP1060100.jpgP1060101.jpg

    alvast bedankt voor het delen van jullie expertise.

    RasD

    #2
    Re: DP90 met 150 watt HPS?

    Ik zou gewoonweg warm white t-neon lampen kopen voor de bloei.

    Je moet al voor 250 of 400 watt HPS gaan om een merkbaar grotere oogst te hebben.
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

    Comment


      #3
      Re: DP90 met 150 watt HPS?

      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

      The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
      Spliff Strawberry in scrogg, klaar



      sigpic

      Comment


        #4
        Re: DP90 met 150 watt HPS?

        tzal de t-neon blijven. lampen had ik al bij die dp90 set gekregen . Bedankt, had ik nodig om die hps uit mijn gedachten te bannen

        Comment


          #5
          Re: DP90 met 150 watt HPS?

          Het kan met ruimte gebrek te maken hebben, dat de keus op de propagator is gevallen. Echter HPS bannen zou je zelf te kort mee doen op het eind van de rit, het verschil zit in het gewicht. 2x 55watt staat niet haaks op wat een 250 watt HPS opleverd, echter zit je dan wel met kosten van andere tent ( 90x90x180 ) en dergelijke...

          Kwa energie kosten valt een 250watt HPS mee, voor een 600watt zou ik 300,00 euro per volledige kweek vanaf zaad betalen. De energie rekening met paar tientjes per maand verhogen, valt het op eind niemand op. En de kosten die je hebt aan de stroom, die bespaar je aan de shop!

          Uit eindelijk is het een keus, verwacht geen grote opbrengst onder de Turbo tl ( ook niet van de 75 watt uitvoering ) dat kan niet kwa licht opbrengst. Neemt niet weg dat micro kweek leuk kan zijn, vooral voor hen die niet veel roken. In dat geval zou ik dan ook niet voor een HPS gaan maar lekker op de Turbo TL verder gaan

          Comment

          Bezig...
          X