Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10 white russian

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

10 white russian

Korting op 420shop
    Hallo ik ben helemaal nieuw hier nog nooit eerder gekweekt, wel gerookt natuurlijk,
    en ik wil graag 10 white russian plantjes neerzetten, ik heb de ruimte alleen nu is mij vraag
    wat gaat alles mij intotaal kosten!?
    ik wil alles zo goed mogelijk om de meeste oogst te krijgen van een plant
    wat gaat dit me ongeveer kosten?! En wat heb ik allemaal nodig
    en wat zijn de kosten na een kweek, nieuwe grond etc?
    Voor antwoorden Aub alle Comments lezen,

On-topic Blijven en geen off topic discussie met elkaar Dank u wel!

mvg, damian
    Last edited by Pwnager; 16 January 2014, 02:26.

Re: 10 white russian

Zucht, niks van kennis en je begint al over LED en wat het je allemaal gaat kosten.

Antwoord is VEEL!
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

ik heb een goed budget & een ruimte om het te kweken a 2 meter hoog

Comment

Zoek online voor en complete kweektent.. dan weet je meteen hoeveel dat kost
        Grts

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
        -

Comment

Is er ook nog een bepaal groeischema voor white russian?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

En een bepaalde aanrader wat voor complete kweektent ik moet halen kwa watt & merk
          mij budget zit rond de 5000,- euro

Comment

Ik zou zeggen lees eerst eens alle topics door over led voordat je met geld gaat smijten.

Je wilt het beste met de meeste oogst?
            Waarom led?

Goeie oogsten zijn met hps lampen...

Led is de laatste jaren verbeterd maar hoeveel rook je en grammen heb je nodig? Dan kunnen ze je denk ik beter adviseren want goeie spullen zijn het bijna allemaal. Hoeveel je oogst ligt toch vaak ook aan jezelf!

Comment

Zoek voor kiloknaller. Zit je meteen redelijk goed denk ik (is wel hps)
              Schemas vind je hier op het forum

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
              -

Comment

Okee, bedankt voor de hulp!
                en dit is puur voor eige gebruik en ik gebruik wel een paar 100 gram per maand ..

Comment

Paar honderd gram per maand? Dan gaat zelf kweken weinig helpen. Het is mijn zaak niet, maar zoveel blowen schaadt je gezondheid zeker.

Reken ongeveer zelf maar uit wat dit kost:
                  - lampenset: vsa, kabels, peertjes, lampenkap
                  - afzuiging: afzuiging, filter, ophanging
                  - schakelaars: zekeringen, schakelkast, tijdklok, kabels
                  - potten, aarde, voeding, zaden
                  - Kast; deurtjes, isolatie/reflectie, beveiliging als rookmelders etc.

Je kunt het zo sjiek maken als je zelf wilt. Maar om enkele honderden grammen per maand te produceren heb je toch wat kennis nodig. Die zul je zelf moeten opdoen. Er is genoeg op het forum te vinden aan voorbeelden. Kijk bijvoorbeeld eens bij een kweekverslag wat er allemaal komt kijken bij een goede kweek.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Deze kan wel goed zijn dan. Heb je ongv een kilo in 1 kweek, das wel goed voor jou verbruik.

Je kan wel 2 meter hoogte hebben maar met led ga je die niet allemaal verlichten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pwnager View Post
                      Okee, bedankt voor de hulp!
                      en dit is puur voor eige gebruik en ik gebruik wel een paar 100 gram per maand ..
                      Dan lijkt het me beter dat je gewoon met 400 of 600w hps moet beginnen.
                      Een hele set (tent) aanschaffen is een optie.

Als je zoveel rookt. Me too kom je er niet met led.

Goede afzuiger voor de warmte af te zuigen en een goed koolstof filter is wel aan te bevelen.
                      Dus meer dan 350m3

Als je goed bent haal je 1gram per watt maar meestal liggen de opbrengsten tussen de 0.5/0.7gram per watt.

Bij 400w hps is je opbrengst dus 200/300gram in het begin wat naarmate je meer ervaring krijgt 350/370gram kunt halen.

Het ligt dan ook aan bepaalde factoren als licht, lucht, voeding, water, ph, ec, en ect of jij wel een goede opbrengst hebt.

Als je zoveel rookt en je wilt perse met led dan gaat dat ook maar dan ben je snel door je 5000euro heen

Comment

Paarhonderd gram per maand, yeah right..

Dan mag je wel 2 kiloknallers neer zetten, en dan doe je 36 plantjes per tent.

QNQ2012050.JPG
                        Het groene goud.
                        Last edited by QnQ; 14 January 2014, 22:40.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Sorry hoor, maar iemand die beweert een paar honderd gram per maand te roken probeert volgens mij broodkweek te verdoezelen.
                          Op een nogal ongeloofwaardige manier welteverstaan.

Een budget van 5000 EUR vind ik trouwens al serieus overdreven voor een "hobby"kweek.

Maar goed, zal me niet meer mengen in dit topic.
                          sigpic
                          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                            Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Ik rook ook zo veel. Om en om de 150gam per maand. Er zijn maanden bij dat ik dit per week rook.
                              Wat niet opgaat gaat in potten.

Als je vrienden hebt die weten dat je wat in huis hebt dan gaat het zelfs sneller op.

Broodkweek is toch echt kilo en meer per kweek.
                              Je doet gemiddeld 3 maanden over een kweek dus met 400w kom je dan op 50/50 200gram. Dan heb je nog geen 100gram per maand.

5000 is idd wat veel dat ben ik met je eens maar als je broodkweek gaat doen dan ga je niet om led vragen lijkt me.

Ik weet nog goed... 1400euro loon. 1200naar de shop.
                              50per dag ongeveer.
                              Dus veel roken met broodkweek vergelijken slaat nergens op.

Ik weet niet waar hij vandaan komt maar hier in deze buurten van limburg wordt er toch stevig doorgerookt. Ipv een sigaret draaien we liever een stick... en dat het liefst tot we naar bed gaan. er gaat hiet meer wiet en hash dan tabak door mijn handen.

Het gaat om 10 planten niet om 100
                              Of zijn we jaloers op zo'n groot budget? (sommige mensen sparen)
                              Als hij gepakt wordt kan hij wel direct de boete betalen. De meeste hier kweken kweken kweken en als er dan iets betaald moet worden zitten ze met de handen in het haar omdat ze 100% budget hebben verbruikt.

Lijkt me een vrij normale kweek/vraag/aanschaf dit.

Comment

Bezig...
                              X