Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10 white russian

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 10 white russian

    @sudoma.. Als je goed bent haal je 1.1 per watt of 1.2 per watt..
    Brood kweken hoef je echt niet met 100 planten te doen.(natuurlijk wel beter) Op wf zie je daar paar mensen die dat doen met 20/50(+) plantjes..
    Ik weet bijna 100% zeker dat hier iedereen op dit forum wel beetje van hun oogst verkoopt.. Dus in dat opzicht zijn we allemaal brood kwekers.
    Last edited by SweetMango; 15 January 2014, 12:20.
    sigpic

    Comment


      #17
      Re: 10 white russian

      Spreek voor jezelf rokende vader !!

      Ik laat me niet uitmaken voor broodkweker.
      Ik verkoop nog geen zaadje.

      Wat heb jij gerookt dan ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #18
        Re: 10 white russian

        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment


          #19
          Re: 10 white russian

          @Sudoma

          150 gram per week?
          YEEEAAAH RIIIIGHT. Meer dan 20 gram per dag.

          Schei toch uit kerel...
          Weer een persoon die de persoonlijke negeerlijst heeft verdiend.
          sigpic
          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

          Comment


            #20
            Re: 10 white russian

            O shit? Lijkt net of ik je voor iets heb uit gescholden. Je bent wel erg snel op teentjes getrapt. Maar pls, laten we nou niet allemaal naaifie spelen. Want met op brengsten van 600gram. Ben je niet 3 maanden later klaar mee. Tenzij je geen werk heb of iets... En dan komen we weer dus bij je overtollig goederen verkopen.(zou me zowiezo geen zak boeien als je het aan b.v vrienden of w/e verkoopt, jou zaken, jou pak kans ^^) Zo better??

            QnQ, rustig. Je kan net als gamm er niet op reageren. Als jij er op reageert dan jah... Dan denk ik altijd aan wat me begeleiding zei.. Wie de schoen past trekt hem aan..
            Last edited by SweetMango; 15 January 2014, 18:26.
            sigpic

            Comment


              #21
              Re: 10 white russian

              Np gamm. Des te sneller kunnen we het topic hier weer oppakken zonder gezeur over broodkweek...
              Laatst een topic hier gezien met iemand die mensen zocht voor planten te zetten. Plaats dat je daarop had gereageerd. Jij hebt zeker geen zieke vrouw en bent zelf ook oke en rookt dan ook nog alles van je vrienden weg. Dan heb ik ook maar 1gram nodig... Tsja sommige gezinnen roken meer dan dat. Ik heb ook niet gezegt in mn eentje. Die conclusie trek jij.
              Niet alle wiet gaat in de crusher daar ook al eens aan gedacht? Boter, hash, bubble, wax en ect. Maar dat zul je wel allemaal nog niet hebben gedaan ofzo. Ik gebruik als ik een cake maak ook geen prul afval maar zware toppen!
              Je hebt ergens een klok horen luiden maar....

              Wil je me nog wat zeggen doe maar pm dan beter dan dit topic vervuilen. Zal wel niet als je me op negeren hebt gezet. (Y)
              Mij krijg je niet gek ben ik al

              Ontopic:
              Ben je er al uit wat je gaat halen of ben je nog druk aan het lezen? ik laat me verassen.
              Welke soorten je gaat kweken is eigenlijk ook belangrijk want als je voor de hogere gaat moet je veel dieptestraling hebben, en bij de kleinere niet zo.

              Led geeft ook niet veel warmte af dus meestal moet daar weer een verwarming bij.

              Comment


                #22
                Re: 10 white russian

                Voor er verder enkele rare gedachtes worden opgehaald
                het paar honderd gram rook ik op met mij en 4 vrienden die met ze allen in een huis zitten.

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Beste Sudoma,

                ik was van plan white russian te kweken maar na wat verder gezocht te hebben besloten om toch maar voor,
                Big Bang van Dutch-Headshop tegaan Merk Green house

                Prijzen: 3e prijs High Times cannabis cup 2000.
                Genetica:Effect: Zeer bekend om zijn geneeskrachtige eigenschappen. De werking is Relax en kalmerend.

                Bloei binnen:Bloei buiten: Klaar begin van oktober. Opbrengst tot 500 gr/plant.

                THC: 13.13%
                CBD: 0%
                CBG: 1.43%

                ik snap zelf wel dat er geen 800 gram vanaf gaat komen bij mij!

                maar hoeveel zou ik ongeveer per 10 plantjes kunnen krijgen

                en nee verder nog niks gekocht!

                en zo een kweektent Hoeveel planten passen er dan ongeveer in laten we zeggen,

                http://www.dutch-headshop.com/nl/kweektent-darkroom-120x120x200-p-856.html
                Kweektent Darkroom 120x120x200

                en wat zou ik verder precies nog allemaal moeten halen voor een goeie plantage zou iemand een lijstje kunnen maken?

                Comment


                  #23
                  Re: 10 white russian

                  White russian is een heel goede opbrenger hoor, vette toppen krijgen ze.

                  Comment


                    #24
                    Re: 10 white russian

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sudoma View Post
                    Wil je me nog wat zeggen doe maar pm dan beter dan dit topic vervuilen. Zal wel niet als je me op negeren hebt gezet. (Y)
                    Tegen mij gericht of?

                    Want wil best met je gaan pmen hoor. Denk zelf dat je er niet veel mee opschiet.

                    Lijkt wel of ik mensen zit te uit schelden voor bepaalde scheldworden ofzo. De tering.
                    Wist niet het zo'n grote beledging is.

                    Btw op die topic heb ik ook gereageerd
                    Last edited by SweetMango; 16 January 2014, 08:14.
                    sigpic

                    Comment


                      #25
                      Re: 10 white russian

                      Nee daddy niet aan jou gericht dont worry be happy

                      Ontopic:
                      Die tentjes zijn te krijgen van klein naar groot.
                      100x100x200 is wel voldoende voor een paar grote planten of meerdere kleine.
                      1.20x1.20 heb je iets meer speelruimte en er passen met gemak 10 stuks en meer in ligt eraan hoe groot de potten zijn. 10liter is altijd goed.

                      Het is ook nog eens zo dat als je ze meteen op 12/12 zet dat ze niet zo hoog worden. Ga je 4weken voorgroeien worden het grote planten en passen er dus meteen weiniger in je hok.

                      Maakt niet uit wat voor tentje je haalt maar ik denk de eerste keer dat je ongeveer 100gram haalt. Dit gaat alleen maar beter worden.
                      Als je rekend wat je voor 100gram zou betalen ben je nog steeds goedkoper uit dan wanneer je naar de shop zou moeten gaan.

                      De eerste keer lijkt het me beter dat je rekent (gr per watt)
                      Ik zeg dan gewoon een halve gram per wat dus met 400w zit je op 200gram. Zal zeerzeker weiniger zijn de eerste keer

                      Mm ljstje: als je de tent compleet koopt alla 400 of 600watt krijg je alles erbij wat je nodig hebt. Vaak hoef je dan alleen potten aarde en voeding en zaad te halen.

                      Ga je alles los halen:
                      Lamp + vsa + kap
                      Afzuiger 500m3
                      Filter 550m3 (moet overcapaciteit hebben)
                      Stroomdraden
                      Potten
                      Aarde
                      Voeding (groei/bloei)
                      Voorschakelkast of relais/magneetschakelaar inclusief een timer.
                      En niet te vergeten planten
                      Denk dat je voor 300euro ongeveer klaar bent. Misschien net wat meer.

                      Hiermee kun je eigenlijk al heel ver komen.
                      Er zijn nog dingen te koop zoals rolletjes waarmee je de lamp makkelijker kan laten zakken of hoger kunt hangen. Verwarmingen, nevelmachines maar ik zou de eerste keer eerst alles zelf doen zodat je doorkrijgt hoe het allemaal moet.
                      Wat je dan nog mist is vaak snel in huis gehaalt.

                      Haal bij voorbaar ook direct spint killer meestal ga je daar als beginner wel last van krijgen. Vooral in de zomer. Doe je er niks aan kan het je de hele oogst kosten.

                      Als je de afzuiging gaat uitzoeken: geen ruckfan deze zijn luidruchtig maar wel zo goedkoop dus als jou een beetje geluid niet uitmaakt moet je die gewoon pakken. Er zijn er genoeg die deze afzuiging wel gebruiken. Werken doen ze iig wel goed (niet perfect)
                      Softbox zou je evt zelf ervan kunnen maken om wat geluid weg te nemen.
                      Ben ik nog wat vergeten? Mm mij valt ff niks meer in

                      Comment


                        #26
                        Re: 10 white russian

                        Welke voeding kan ik het best halen? Beginnen met normale dan voor groeispurt daarna voor extra thc of sneller klaar
                        bepaalde merken of sets die ik kan halen?

                        Comment


                          #27
                          Re: 10 white russian

                          Tsja daar verschillen de meningen nogal van.
                          Ikzelf gebruik al jaren hetzelvde.

                          Namelijk: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...d.php?p=257918

                          Ik ben zeer tevreden met de behaalde resultaten hiermee.

                          Er zijn zoveel voedingslijnen dat ik het op een gegeven moment maar gewoon bij mijn vertrouwde hesi en canna heb gehouden.

                          Comment

                          Bezig...
                          X