Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

probleem met autoflower white widow -"AF , of niet"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

probleem met autoflower white widow -"AF , of niet"

Korting op 420shop
    beste growers ,
    ik ben 10 weken terug een ronde begonnen met autoflower white widow van ZAMBEZA
    en volgens mijn bescheiden kennis is dit ongeveer de tijd die een autoflower nodig heeft om klaar te zijn
    nu is het zo dat ik , nu na 10 weken , nog maar pas 1week "voorbloei"heb
    dus vermoed ik dat deze AF-WW geen autoflower zijn maar gewone WHITE WIDOW , of ben ik nu totaal verkeerd ???

deze stonden eerst (9weken) onder 18/6 licht -250w , zonder dat ze in bloei gingen !!
    ik heb ze nu in scrog gezet onder 12/12 en nu na 2dagen zijn de planten plots veel sterker geworden
    -DUS : volgens mij stonden deze gewoon te wachten op 12/12 om in bloei te gaan ? , of niet ?

graag had ik van enkele ervaren growers gehoord of ik wel juist denk en of dit nog voorkomt ?
    alvast op voorhand bedankt
    ministef

Re: probleem met autoflower white widow -"AF , of niet"

Yup, blijkbaar geen autoflowers.
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

zoals vele zaadverkopers wil ook zambeza 'n graantje meepikken van de hype op autoflowers
      ze maken 'n f1 kruising en die gaat gewoon in de verkoop

zaadbanken die zulke rommel verkopen komen er helaas steeds meer
      ze kloten maar wat aan want de vraag is er toch en de mensen betalen het geld er toch wel voor!!!

als je autoflowers wilt kopen dan koop je deze het beste bij de bekendere auto flower zaadkwekers zoals joint doctor, lowlife e.d.
      in ieder geval niet bij 1 of andere zaadhandelaar die ze zelf nog nooit heeft gekweekt!
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

als het toch autoflowers zijn mag je je lamp 16 uur laten branden voor het beste resultaat.
        en de tijden die de zaadbanken soms mee geven kloppen niet altijd. of ze kloppen wel maar dan in hele goede omstandigheden en goede genetica.

Comment

@ok13 ; dat was juist wat ik deed , ze stonden al meer dan negen weken op 18/6 maar bloei kwam niet
          en nu ik op 12/12 sta lijkt het goed te komen
          @angel777 ; ik dacht voor mijn aankoop dat ZAMBEZA seeds toch ook een gereputeerde zaadbank was

Comment

en waar is die reputatie terug te vinden?
            HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Hey ministef,
              ik zou mij echt niet blindstaren op die 10/11 weken
              Twee jaar geleden heb ik bij mijn ouders twee lr2 plantjes mogen zetten. en zij hadden ook een maand meer nodig dan voorgeschreven.de opbrengst lag tussen 30 en35 gram per plant en zij haalden net geen 50 cm hoog.
              En het was een potent wietje.
              Ik heb daarnet op de site van zambeza gelezen dat ze tussen de 60 en 90 cm worden. hoe hoog zijn die van jouw?
              Want ww is mijn favoriete rokertje. en ik weet uit ervaring dat zij kunnen groeien als beesten. dus als de jouwe geen af is dan kan het wel eens gebeuren dat jouw kweekruimte wel eens te klein word.
              want de gewone wietsoorten groeien nog een stuk door tijdens de bloei. en de af soorte die ik zelf al gezien die groeien veel minderdoor.

Maar wat het ook kan zijn is, jouw bloeilamp. een 250hps is niet zo krachtig. als je planten onder een 400 of 600 wat zouden staan zouden ze sneller groeien en ook sneller rijp zijn.
              Een mede grower heeft mij eens verteld dat AF pas vanaf een bepaalde rijpheid begint te bloemen. begrijpje mijne zever?

IK zelf zou het er op wagen om naar 16/8 te gaan. maar die keuze is aan jouw.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Hey ministef,
              ik zou mij echt niet blindstaren op die 10/11 weken
              Twee jaar geleden heb ik bij mijn ouders twee lr2 plantjes mogen zetten. en zij hadden ook een maand meer nodig dan voorgeschreven.de opbrengst lag tussen 30 en35 gram per plant en zij haalden net geen 50 cm hoog.
              En het was een potent wietje.
              Ik heb daarnet op de site van zambeza gelezen dat ze tussen de 60 en 90 cm worden. hoe hoog zijn die van jouw?
              Want ww is mijn favoriete rokertje. en ik weet uit ervaring dat zij kunnen groeien als beesten. dus als de jouwe geen af is dan kan het wel eens gebeuren dat jouw kweekruimte wel eens te klein word.
              want de gewone wietsoorten groeien nog een stuk door tijdens de bloei. en de af soorte die ik zelf al gezien die groeien veel minderdoor.

Maar wat het ook kan zijn is, jouw bloeilamp. een 250hps is niet zo krachtig. als je planten onder een 400 of 600 wat zouden staan zouden ze sneller groeien en ook sneller rijp zijn.
              Een mede grower heeft mij eens verteld dat AF pas vanaf een bepaalde rijpheid begint te bloemen. begrijpje mijne zever?

IK zelf zou het er op wagen om naar 16/8 te gaan. maar die keuze is aan jouw.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

fuck

Comment

Denk gewoon 12/12 houden als ze nu wel gaan.
                Als ik zaden wil hebben zoek ik de website van de breeder.
                Hebben die geen webshop staat daar wel vermeld waar je ze wel kunt krijgen.

Comment

@MWay ; ik begrijp wat je bedoeld
                  maar als beginnende heb je zoooo'n aanbod dat je niet meer weet wat , waar , en waarom , snap je ?
                  ondertussen , 10 weken verder , heb ik al een andere kijk op de zaak en doe ik het ook zo , zoals je zegt eerst info opzoeken bij de breeder
                  en weten wat je wil
                  ondertussen , nu juist terug licht in mijn hok , en ja hoor !! BLOEI!!!! en dit al na 3dagen op 12/12 , ik had hier al verslagen gelezen waar het tot 1week kan duren , dus het gaat goed zeker ?

Comment

Dat is wel een F***ing lange groei voor die planten !

Comment

Heb je een foto van je planten?

Comment

een gekregen paard kijkt men niet in de bek, voor alle duidelijkheid dat slaat geheel op mezelf en niet op de topicstarter.. WW auto die geen auto zijn .. hmmm ik ken dat .. ik ken het gevoel dat je wellicht ervaart na negen weken (blijkbaar slechts) voorgroei .. het AF gegeven is leuk, het is interessant, het intrigeert me (net zoals vele duizenden anderen want iedereen springt op die kar) maar ik haat het als dit soort dingen gebeuren ..

zelf mocht ik maar liefst 5 maand voorgroeien (!!) bij een buitenkweek dan nog .. de ww schoten gewoon begin september in bloei (wel zeer dicht bij de start van de bloeifase voor reguliere zaden outdoor .. wees trots op jezelf dat je ze onder 12/12 hebt gezet !! en laat die bank waar ze hangt ..

Comment

@ ok13

"Autoflowers" die na 10 weken nog niet bloeien zijn helemaal geen autoflowers.

Grappig hoe je je eigen uitleg als "zever" omschrijft wat dat is het wel.
                          Er is nog altijd een verschil tussen beginnen bloeien en afbloeien...
                          sigpic
                          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Yep, eerst foto's.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

zoals ik al eerder zei: gewoon 'n f1 kruising met 'n autoflower en gaat de markt op als autoflower
                              de mensen betalen het geld er toch wel voor dus zambeza is de enige die lacht helaas
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Bezig...
                              X