Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wietkweek op de vensterbank quick one royal queen seeds..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: wietkweek op de vensterbank quick one royal queen seeds..

    Np maar ik betwijfel het

    Comment


      #17
      Re: wietkweek op de vensterbank quick one royal queen seeds..

      Foto update? Ben benieuwd.
      sigpic
      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

      Comment


        #18
        Re: wietkweek op de vensterbank quick one royal queen seeds..

        Ik heb toch onder een dakraam niet zoveel moeite gehad met het groeien van wietplanten. Misschien dat dat komt door de schuinte van het dakraam, maar daar onder deden ze het afgelopen lente beter dan buiten.

        Toch in ieder geval in de groei. Heb ze namelijk op een gegeven moment toch allemaal in de tuin gezet omdat ik geen zin had om ze elke dag water te geven. Potten drogen irritant snel uit als het wat warmer/zonniger wordt (al had een Blumat dat wellicht ook kunnen verhelpen).

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          #19
          Re: wietkweek op de vensterbank quick one royal queen seeds..

          dakraam is niet te vergelijken met een gevelraam .. en het feit dat je over blumat spreekt getuigd dat je minstens inzicht hebt in wat kweken allemaal kan betekenen .. jouw kweek kan je nooit als referentie gebruiken ten voordele van iemand als de topicstarter .. die snapt het niet .. echt niet ..

          je dakraam werkt als een veranda van 'sochtends tot 'savonds .. een gevel raam werkt als een erker maar dan naar binnen toe .. je hebt veel te weinig licht en het raam houd ook nog eens veel juist licht tegen ..

          het is simpel.. het kan wel maar er komt niks vanaf .. is dus zinloos.

          wat is het volgende .. testen of het vierkante wiel toch niet de betere oplossing is, tegen beter weten in ?

          Comment


            #20
            Re: wietkweek op de vensterbank quick one royal queen seeds..

            Gewoon laten staan verwacht er niks van je kan er alleen maar van leren
            En nee het licht niet aan de potten
            Ik blijf je volgen gewoon om dat het leuk is
            God was never on your side..

            Comment


              #21
              Re: wietkweek op de vensterbank quick one royal queen seeds..

              Wil alleen maar zeggen dat het niet helemaal onmogelijk is binnen achter glas, omdat dubbel glas bijna geen licht door zou laten. Daar had ik dus weinig last van. Al heb ik de planten niet achter glas afgebloeid en denk ik ook niet dat ze de hele kweek kort genoeg blijven om goed onder dat dakraam te passen. Al kan mijn opkweektafel ook omlaag gesteld worden als de planten groter groeien. Anders misschien een dakraam scrog

              De planten waren bovendien ook wat zichtbaarder onder/achter het dakraam dan ik had gehoopt, maar er stonden meestal voldoende groenteplanten in de opkweek omheen om de boel te maskeren.

              Als je die test ziet van Morgen Zonder Zorgen onder een 3 Watt led, dan kan het dus wel met heel weinig licht. Die plant komt toch ook verbazingwekkend ver onder een lamp die je toch eigenlijk gewoon met een zaklantaarn kan vergelijken. Al is natuurlijk ook de vraag of een gram of wat wiet all moeite waard is.

              Kortom, ik zou binnen achter glas dus zeker niet adviseren als kweek methode, maar er zijn toch ook wel mogelijkheden als je gewoon echt niet anders kan of wil.

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                #22
                Re: wietkweek op de vensterbank quick one royal queen seeds..

                het s toch echt gewoon gelukt al is het wel een tijd geleden ik kreeg 12 gram gedroogd per plant ,bij mij valt er niks te klagen.


                grtz

                Comment

                Bezig...
                X