Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig met tempratuur via afzuiger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hulp nodig met tempratuur via afzuiger

    Korting op 420shop
    Excuus als dit een dubbele post is. Ik kon mijn antwoord niet vinden.

    Sinds vorige week heb ik een nieuwe afzuiger. Deze is aangesloten op een fancontroller.
    Nu was het met mijn vorige afzuiger zo dat hij als de lampen uitwaren,het rond de 19 graden was en met de lampen aan 27.

    Maar als ik deze afzuiger wil afstellen gaat het altijd fout. Of het is 27graden met de lampen aan en 13graden met lampen uit. Of 19graden lampen uit en 38graden met lampen aan.
    Ik krijg dus Dag en Nacht niet op het ideale temp. maar 1 van de 2.

    Ik kan het wel allebei goed krijgen maar dan moet ik elke keer de fan controller aanpassen.

    Heeft iemand enig idee? kacheltje is geen optie want dat zou betekenen als de lampen uitgaan dat hij 12 uur aanstaat.

    mvg

    #2
    Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

    Comment


      #3
      Re: Hulp nodig met tempratuur via afzuiger

      Excuus voor de slechte zinsopbouw!

      De afzuiger staat niet op een timer. wel op een fan controller waarmee ik de kracht kan aanpassen.
      Het probleem is dat hij naast het afzuigen van de geur ook de warmte uit het hok haalt. Dit is dus een probleem als de lamp uit is want het word veels te koud.
      Nu heb je natuurlijk een termostaat die je hier op kan aansluiten. maar hiermee kan je alleen je maximale temperatuur instellen en helaas niet de minimale.

      Ik hoop dat je me vraag wat beter begrijpt

      Alvast bedankt

      Comment


        #4
        Re: Hulp nodig met tempratuur via afzuiger

        Is je afzuiger misschien te zwaar? Die dingen kun je niet onbeperkt dimmen.

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          #5
          Re: Hulp nodig met tempratuur via afzuiger

          mmsn te zwaar. en anders zoals gezegd (je moet het daarvoor niet doen he) toch kijken voor iets van verwarming terwijl de lamp uit is.
          Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

          Comment


            #6
            Re: Hulp nodig met tempratuur via afzuiger

            Of je draait warmtekabel om je potten om de wortels warm te houden

            Comment


              #7
              Re: Hulp nodig met tempratuur via afzuiger

              Die thermostaat laat je mee geleiden met het bladerdek bovenaan de plant. Niet te direct in de zon als het kan.
              De temperatuur die je instelt op de controller, is de temperatuur die bereikt moet worden voor aleer de afzuiger maximaal begint te zuigen.
              Je kunt je afzuiger waarschijnlijk ook harder/zachter zetten met de controller?
              Je stelt je minimale afzuigsnelheid op de controller voor in de nacht.
              Dan stel je de temperatuur in.
              Dus als die temperatuur bereikt wordt(als de lamp lang genoeg brandt), gaat de afzuiger maximaal draaien.

              Kan je goed temp en lv mee regelen hoor.
              Grtz.

              Comment


                #8
                Re: Hulp nodig met tempratuur via afzuiger

                Hartstikke bedankt allemaaal!

                Comment

                Bezig...
                X