Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is dit herma, s

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is dit herma, s

    Korting op 420shop
    Dit is toch geen herma he, het zou mn eerste keer zijn, en deze plantjes zijn bijzondere
    plantjes.Laat het geen herma zijn?
    Gr tuinbroek

    #2
    Re: Is dit herma, s

    soort? er zijn zeker vrouwelijke kenmerken maar of die bolletjes balletjes zijn daar twijfel ik een beetje over .. mss handig dat ook de soort geweten is..

    Comment


      #3
      Re: Is dit herma, s

      Een kruising amnesia x fruit lebanon, de laatste is een zuiver landras
      Tuinbroek

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: Is dit herma, s

          Thanks el
          In het begin ging het verkeerd met posten
          maar nu gaat dat goed heb 1 kweekverslag en
          een in de maak
          Tuinbroek

          Comment


            #6
            Re: Is dit herma, s

            Je gaat lekker Tuin man ik denk dat het gewoon een vrouw is en dat het Calyx zijn, Vele calyxen samen is wat een topje wiet maakt.
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Is dit herma, s

              Thanks bella
              Wat ben ik blij met dat antwoord ik twijfelde zo, ik heb nog nooit herma, s gehad.
              Gr tuinbroek

              Comment


                #8
                Re: Is dit herma, s

                wat bella zegt ja, die bollen zijn gewoon calyxen, er steken immers ook 2 haren uit.

                Je moet gaan twijfelen of het een herma is als je banaantjes ziet.

                Comment


                  #9
                  Re: Is dit herma, s

                  Bedankt allemaal ik ben weer rustig
                  want het stikt van die dingen,
                  allemaal wiet dus lekker!!!!

                  Comment


                    #10
                    Re: Is dit herma, s

                    uit de bolletjes die ik bedoel komen nog geen dubbele haartjes .. de calyx op de foto heeft duidelijk twee haartjes .. maar de bolletjes onder je vingertop vond ik gewoon behaarde bolletjes ..

                    behaarde bolletjes als in groene bolletjes met witte haartjes op het groen .. niet de typische dubbele tongetjes die je uit calyxen ziet komen.

                    gezien jou soort een soort is die met bolletjes een top vormt vond ik dat dus maar gewone topbolletjes .. (of hoe zeg ik dat lol)

                    dus nogmaals .. ik zag aan de calyx de vrouwelijke trekken van de plant maar vele hermas hebben dit soort calyxen dus ik keek er verder niet naar om mijn 'opinie' te geven .. ik keek naar de andere bolletjes ..

                    ik ging ervan uit dat het niet over de calyxen ging ..

                    anywho .. dit doet er allang niet meer toe dus gewoon verderknallen !!

                    ow ja .. krijgen wij, als zo behulpzame volgertjes, van jou een rokertje aangeboden of doen wij dat hier alweer onbezoldigd .. in dat geval gaan we toch nog eens uitgebreid over vestimentaire vergoedingen moeten spreken .. toch geen helemaal ongehoorde vraag stel ik hier zomaar vrijuit

                    Comment

                    Bezig...
                    X