Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
soort? er zijn zeker vrouwelijke kenmerken maar of die bolletjes balletjes zijn daar twijfel ik een beetje over .. mss handig dat ook de soort geweten is..
uit de bolletjes die ik bedoel komen nog geen dubbele haartjes .. de calyx op de foto heeft duidelijk twee haartjes .. maar de bolletjes onder je vingertop vond ik gewoon behaarde bolletjes ..
behaarde bolletjes als in groene bolletjes met witte haartjes op het groen .. niet de typische dubbele tongetjes die je uit calyxen ziet komen.
gezien jou soort een soort is die met bolletjes een top vormt vond ik dat dus maar gewone topbolletjes .. (of hoe zeg ik dat lol)
dus nogmaals .. ik zag aan de calyx de vrouwelijke trekken van de plant maar vele hermas hebben dit soort calyxen dus ik keek er verder niet naar om mijn 'opinie' te geven .. ik keek naar de andere bolletjes ..
ik ging ervan uit dat het niet over de calyxen ging ..
anywho .. dit doet er allang niet meer toe dus gewoon verderknallen !!
ow ja .. krijgen wij, als zo behulpzame volgertjes, van jou een rokertje aangeboden of doen wij dat hier alweer onbezoldigd .. in dat geval gaan we toch nog eens uitgebreid over vestimentaire vergoedingen moeten spreken .. toch geen helemaal ongehoorde vraag stel ik hier zomaar vrijuit
Comment