Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Luchtvochtigheid omlaag brengen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Luchtvochtigheid omlaag brengen?

Korting op 420shop
    Hoi medekwekers
    IK ben onlangs mijn eerste kweekje gestart,foto's zijn hier te bekijken van de hele kweek http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...alles-ok%C3%A9
    Alles gaat goed naar mijn mening,mooie topjes aan het groeien,maar door wss de groote van de planten,gaat men lv weer de hoogte in,heb hem lang goed kunnen houden,maar nu blijf ik op 60% of hoger,en ik begin schrik te krijgen voor toprot naar het einde van men kweek
    Zijn er goeie tips deze omlaag te brengen? ik kan er een luchtontvochtiger inzetten,maar denk dat dit te droog gaat worden dan? Of heb ik dit mis?
    Al bedankt voor de reactie's
    Keep on growing

Re: Luchtvochtigheid omlaag brengen?

tampons, maandverbanden, zout .. alles wat water kan opnemen daar kan je mee spelen ..

meer afzuigen kan mss ook een oplossing zijn al zal je de temperatuur ook weer in de gaten moeten houden

als niks anders helpt kan je ook minder water geven, al kan ook dat nefast zijn voor de feestvreugde..

Comment

Verwarming eventjes volle bak en een raam open.

Luchtvochtigheid kan tot 20% dalen in enkele uurtjes.
      sigpic
      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Bison vocht vreter?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EL Guerilliero View Post
          tampons, maandverbanden, zout .. alles wat water kan opnemen daar kan je mee spelen ..

meer afzuigen kan mss ook een oplossing zijn al zal je de temperatuur ook weer in de gaten moeten houden

als niks anders helpt kan je ook minder water geven, al kan ook dat nefast zijn voor de feestvreugde..
          T vrouwke zal toch wel even heel raar kijken als je haar voorraadje in je tent kiepert!
          Niet zeker of dit nu een belachelijk of een brilliant idee is

Comment

Mmm zullen we een luchtruil doen?
            Mijn LV is normaliter moeilijk omhoog te krikken.

Staat je afzuiging aan? deze ontneemt ook wel redelijk wat LV uit de ruimte
            If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Toprot = een schimmel, die krijg je niet meteen door een hoge LV het is eerder een schakel in de ketting.
              Vooral zwakkere planten worden het eerst aangetast of compacte toppen die tegen de tent hangen.
              Een groot verschil tussen dag/nacht temperatuur helpt ook, als de lamp aan gaat kan zich condens vormen in de toppen.

Kachel aan, en raam open.
              Het vocht moet weg kunnen !

50-60% gedurende de hele kweek zou geen probleem moeten zijn.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
              X