Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stroomonderbreking

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Stroomonderbreking

Korting op 420shop
    Yiiee beste farmers,

Straks gaat er in de straat gewerkt worden, dit zal voor een 3 uur lange stroom onderbreking zorgen. Ik dacht gedurende die drie uur de plantjes gewoon op de vensterbank te zetten dat ze toch nog zo veel mogelijk licht hebben... iemand misschien iets op te bemerken? zal dit enige invloed hebben?

Grtz, StirItUp!!

Re: Stroomonderbreking

Altijd beter als geen licht maar pas je wel op met op de vensterbank zetten dan kunnen mensen ze zien neem ik aan.
    Succes.

Comment

Inderdaad, ik zal ze gewoon op de grond zetten, zo zijn ze veilig uit het zicht van de wolven!! Thx for reacting!

Comment

Wat voor soortje heb je staan trouwens?

Comment

Heb 9 Big Bud's staan ze zijn vandaag net 2 weken uit de grond en zien er zalig uit kzou graag een verslagje maken maar ben kabel kwijt om fotos van fototoestel naar pc te uploaden... ik baal gewoon wel dat er 1tje van de 9 tamelijk ver achter zit, die is niet eens de helft van de anderen :p ik ga daarna gaan scroggen, denk je dat de achterstand van die ene voor problemen gaat zorgen? En zet ik ze beter plat onder de lamp of aan de kant/ in de hoek? Sorry voor de vele vragen, is mijn aller eerste kweekje Greetings

Comment

Deze op een verhoging zetten zodat ze gelijk staat met de rest kan je wanneer je wil het net erover hangen en scroggen.

Comment

Dacht ik al te doen ja... en waar staat deze (de kleine) dan beter in de tent? misschien eerder de sterkste plat onder de lamp zodat deze de vetste budds maakt niet? of eerder de zwakkere zodat deze iets minder achterstand oploopt?

Comment

Op de kop van de lamp.

Comment

Okidoki thx

Comment

Bezig...
                  X