Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaring met AutoPot's?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ervaring met AutoPot's?

Korting op 420shop
    Zijn er hier mensen aanwezig die gekweekt hebben/kweken met het AutoPot systeem? Zo ja, welk substraat & voeding gebruik je, heb je tips en/of opmerkingen etc.?

Zie ook:

Re: Ervaring met AutoPot's?

leuk spul als je weet hoe je ermee moet werken
    druppelaars moeten wel eens in de zoveel weken schoongemaakt worden hoor ik vaker omdat ze dicht gaan zitten!
    verder kun je elk substraat gebruiken met bijpassende voeding
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Ik werk al 3 jaar met autopot systemen en het is idd prima spul, eerst had ik easy2gro nu 1pot aangezien dat wat makkelijker te verplaatsen is.

Druppelaars zijn er niet hoor, vlotters wel, ik maak deze 1 keer per jaar schoon, verder geen problemen mee gehad. Afstellen is niet nodig je vult het vat en klaar, easy dus.

Ik gebruik altijd 50% perliet en 50% aarde *(soms 50% kokos) *werkt perfect. Ik zou niet zomaar elk substraat kiezen, was een linkje over ergens, effe zoeken straks.

Voeding heb ik Canna en Plagron gebruikt werkt allebei goed. Ik gebruik nu sinds een jaar biologische voeding in het autopot systeem met van die biologische blokken in het substraat. Ik koop deze altijd direct bij autopot.nl (even bellen of mailen want stonden toen niet in hun webshop) die hebben van die kant en klare packs met die blokken, schimmels etc. wat ze aan tuinders aanbieden. Was iig ca. 50% goedkoper als andere aanbieders en werkt geweldig aangezien je alleen water in je watervat hoeft te doen

Linkje krijg je nog

Comment

Zag dat die nu verkocht werden in Aveve (be) ...

Grtz Hash
        Geniet nooit met mate !

Comment

Uiteindelijk heb ik het 1Pot XL systeem gekocht met de Airdomes.