Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaring met AutoPot's?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ervaring met AutoPot's?

Korting op 420shop
    Zijn er hier mensen aanwezig die gekweekt hebben/kweken met het AutoPot systeem? Zo ja, welk substraat & voeding gebruik je, heb je tips en/of opmerkingen etc.?

Zie ook:

Re: Ervaring met AutoPot's?

leuk spul als je weet hoe je ermee moet werken
    druppelaars moeten wel eens in de zoveel weken schoongemaakt worden hoor ik vaker omdat ze dicht gaan zitten!
    verder kun je elk substraat gebruiken met bijpassende voeding
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Ik werk al 3 jaar met autopot systemen en het is idd prima spul, eerst had ik easy2gro nu 1pot aangezien dat wat makkelijker te verplaatsen is.

Druppelaars zijn er niet hoor, vlotters wel, ik maak deze 1 keer per jaar schoon, verder geen problemen mee gehad. Afstellen is niet nodig je vult het vat en klaar, easy dus.

Ik gebruik altijd 50% perliet en 50% aarde *(soms 50% kokos) *werkt perfect. Ik zou niet zomaar elk substraat kiezen, was een linkje over ergens, effe zoeken straks.

Voeding heb ik Canna en Plagron gebruikt werkt allebei goed. Ik gebruik nu sinds een jaar biologische voeding in het autopot systeem met van die biologische blokken in het substraat. Ik koop deze altijd direct bij autopot.nl (even bellen of mailen want stonden toen niet in hun webshop) die hebben van die kant en klare packs met die blokken, schimmels etc. wat ze aan tuinders aanbieden. Was iig ca. 50% goedkoper als andere aanbieders en werkt geweldig aangezien je alleen water in je watervat hoeft te doen

Linkje krijg je nog

Comment

Zag dat die nu verkocht werden in Aveve (be) ...

Grtz Hash
        Geniet nooit met mate !

Comment

Uiteindelijk heb ik het 1Pot XL systeem gekocht met de Airdomes.

Ik ga 50% Goldlabel Light Mix met 40% Perliet mengen. Onderin de pot een 4cm laagje met perliet.

Geen idee welke voedingsstoffen ik wil gaan gebruiken. Ik heb nog wat Ultra PK en Ultra MG van Goldlabel over.

Het gebruiken van tabletten vind ik lastig, diepte en hoeveelheid bijvoorbeeld. Weinig over te vinden. Wat me wel aanspreekt is de GK Complete Organics, een verslag van gelezen is klinkt vrij goed.

Comment

Ik ga komende zomer werken met de autopot 4x15 liter. Ben benieuwd of het wat is... Ben niet de hele zomer thuis, dus het moet zijn werk gaan doen.
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

En wat heeft jouw onderzoek voor een resultaat qua medium en voeding?

Comment

50% aarde en 50% perliet
                50% aarde en 50% hydrokorrels (hydrokorrels wel eerst afzuren!!)
                50% cocos en 50 %perliet
                50 % cocos en 50 % hydrokorrels

Dit zijn de mixen die ze aanraden voor de autopots!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

ik ga bio tabs gebruiken, je kunt ook mineraal doen en dan direct van uit het voedingsvat. Niet met bio voeding doen ivm verstoppinge. Bio tabs kan wel
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

• Greenostino
                  Greenostino commented
                  Editing a comment
                  chemmie het is een hele tijd geleden maar welke keuze van medium heb je gemaakt met de autopot en Biotabs?
              Bezig...
              X