Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hallo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

hallo

Korting op 420shop
    Hallo mensen ik en mijn vriendin willen graag een wietplant in onze kamer hebben hij moet niet tegroot worden maar gewoon voor de fun .
    hoe pak ik dit het beste aan...

Groeten...

Re: hallo

Veel lezen

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
    -

Comment

Jep lees vooral de micro kweek door. http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/forums/82-Micro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door apeldoornsejohn View Post
        Hallo mensen ik en mijn vriendin willen graag een wietplant in onze kamer hebben hij moet niet tegroot worden maar gewoon voor de fun .
        hoe pak ik dit het beste aan...

Groeten...

Kijk eens bij mijn t-neon verslag! Zon micro kweek kastje past in ieder huis👍

Succes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

Denk dat John gewoon een wietplant van ongeveer 1 meter op de keukentafel wil.
          Liefst dat-ie ook licht krijgt door het raam, zonder gezeik over lampen, of speciale dure voeding.
          En dat ook niet heel je huis naar wietkwekerij ruikt en zo ongeveer in juli/augustus een grammetje of 100 lekkere wiet oogsten.
          Zit ik ver mis ?

Oh, ik lees nu : Voor de fun.
          Dus als het niet voor de wiet is, zou ik mooi wat anders doen, een tomatenplant ofzo, of peperplantjes doen het ook wel binnen.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Je kan wel een wietplant voor de sier doen maar dan weet je nu al dat daar geen normale wiet vanaf komt, misschien een gram.

Ook zal het plantje er niet zo uitzien als je waarschijnlijk in gedachten had, mooie 7 vingerige wietbladeren.
            Reken maar op 3 en heel misschien 5.

Succes!

Comment

Bezig...
            X