Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Omvallende planten.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Omvallende planten.

    Korting op 420shop
    Hallo beste mensen. Sinds een paar weken hangen mn planten. Dit komt doordat er boven in de pot nauwelijks wortels zitten. Weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn (ik geef van onderaf water) bij mn vorige kweek had ik hier ook al last van toen gaf ik gewoon van bovenaf water.
    20140302_164321.jpg een paar weken terug stonden ze er nog zo bij. Toppen zijn helaas niet veel groter meer geworden zit nu in week 8 bloei (was een 10 weken haze plant is me verteld).
    Groeten cheech

    #2
    Re: Omvallende planten.

    Omdat je tekort groeit, enneuh...waar zijn de bladeren ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Omvallende planten.

      Hangen de bladeren of hangen de takken?

      Verder hebben we weer een goeie anti-gravity kweker.

      Comment


        #4
        Re: Omvallende planten.

        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
        Omdat je tekort groeit, enneuh...waar zijn de bladeren ?
        Ik heb inderdaad niet lang gegroeid op aanraden van de stekkenboer. Maar een weekje. Ze zouden als kool moeten groeien. Achteraf had ik ik ze zelf ooo langer willen laten groeien.
        Is mn 3e kweekje pas en de eerste keer met Haze en met Stekken. De 1e 2keren met zaad.

        Ik dacht dat zo weinig bladeren normaal waren bij een sativa? Niet dus?

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        De hele planten hangen heb ze nu maar een beetje rechtop gezet met stokken20140326_195313.jpg 20140326_201730.jpg 20140326_201719.jpg
        Last edited by Cheech; 26 March 2014, 19:35.

        Comment


          #5
          Re: Omvallende planten.

          in een paar weken tijd zijn de toppen amper gegroeid en alles hangt altijd? Zou bijna gaan denken dat je se dan net genoeg water geeft dat ze overleven aangezien de toppen ook niet aandikken. Verder zagen ze er toen gezond uit. Ben je wel wat meer water gaan geven in het begin van de bloei?

          Comment


            #6
            Re: Omvallende planten.

            Oorspronkelijk geplaatst door psychedelic1988 View Post
            in een paar weken tijd zijn de toppen amper gegroeid en alles hangt altijd? Zou bijna gaan denken dat je se dan net genoeg water geeft dat ze overleven aangezien de toppen ook niet aandikken. Verder zagen ze er toen gezond uit. Ben je wel wat meer water gaan geven in het begin van de bloei?
            Ik geef ze 3a4 x per week water meestal ongeveer een halve liter tot 0.75l Toppen zijn wel wat gegroeid maar niet veel. (Zie fotos) zit 3 en een halve week tussen
            Last edited by Cheech; 26 March 2014, 19:41.

            Comment


              #7
              Re: Omvallende planten.

              denk gewoon te weinig wortels idd als ik de nieuwe fotos zie. ze bezwijken gewoon onder het gewicht van de plant. Ik heb zelf me eerste run met stekken gedaan ook die waren zo zwakjes aan het eind. maar ze mogen nog wel wat langer blijven staan zo op het oog dus zou ze wel een beetje gaan ondersteunen voordat de lekkere toppen straks in de pot liggen. Misschien een combo van slechtere stekken en te weinig groeien? Ben wel benieuwd of het een andere oorzaak heeft dan te kort groeien

              Comment


                #8
                Re: Omvallende planten.

                En er zit geen spint in ofzo ? (stipjes op de bladeren)

                Ik vind ze er niet gezond uit zien, maar zonder alle info is het moeilijk wijzen.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...
                X