Beste,
Ik groei onder 2x18w TL ( blauw spectrum) omdat ik internodes zo kort mogelijk wou houden.
Voor bloei zal ik een 250 w Hps gebruiken.
Aarde: Growmix ('plagron)
Water: spa blauw( ph 6)
voeding: enkel beetje wortelstimulator
Ik heb totaal geen ervaring en heb veel informatie gewonnen op deze site.
Bij deze wou ik vragen of ik wel goed bezig ben? Want ik ben bang dat ik wat te vroeg getopt (plant2) & gefimt(plant 1) heb. Ook zijn de bladeren het 2de plantje wat krom (rare vorm) en de dag ervoor stonden ze recht omhoog ( ik denk dat dit door warmte stress kwam).
Ze zijn nu 4 weken oud en ben van plan om binnen een 3 tal dagen op 12/12 over te schakelen. OF is dit te vroeg?
Plant 1(grotendeels indica): bijna 125 001.jpgbijna 125 002.jpg9 april top 006.jpg
Plant 2(85% sativa): bijna 125 003.jpgbijna 125 004.jpg
Mvg
Ik groei onder 2x18w TL ( blauw spectrum) omdat ik internodes zo kort mogelijk wou houden.
Voor bloei zal ik een 250 w Hps gebruiken.
Aarde: Growmix ('plagron)
Water: spa blauw( ph 6)
voeding: enkel beetje wortelstimulator
Ik heb totaal geen ervaring en heb veel informatie gewonnen op deze site.
Bij deze wou ik vragen of ik wel goed bezig ben? Want ik ben bang dat ik wat te vroeg getopt (plant2) & gefimt(plant 1) heb. Ook zijn de bladeren het 2de plantje wat krom (rare vorm) en de dag ervoor stonden ze recht omhoog ( ik denk dat dit door warmte stress kwam).
Ze zijn nu 4 weken oud en ben van plan om binnen een 3 tal dagen op 12/12 over te schakelen. OF is dit te vroeg?
Plant 1(grotendeels indica): bijna 125 001.jpgbijna 125 002.jpg9 april top 006.jpg
Plant 2(85% sativa): bijna 125 003.jpgbijna 125 004.jpg
Mvg
Comment