Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Advies gevraagd

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Advies gevraagd

Korting op 420shop
    Beste,

Ik had mijn plantje getopt, 3 dagen later op 12/12 gezet. Ondertussen 5de dag 12/12. Er groeiden 2 toppen. Maar 1 van de 2 toppen bestond uit 2 "samengegroeide" toppen. 2 toppen eigenlijk, maar 1 stam.
    Doordat de bladeren bijna geen ruimte hadden , heb ik die 2 toppen als het ware van elkaar losgetrokken. Ik kon duidelijk de sapstroom zien in beide toppen. Ze kregen als het ware elk de helft van de sapstroom.

Voor het lostrekken: bloei 5 004.jpg

Na het lostrekken: bloei 5 010.jpgbloei 5 013.jpg

Kan dit grote gevolgen hebben omdat ik dit gedaan heb? ik denk dat het niet goed is dat de sapstroom zichtbaar was. Ook hangen beide toppen slap.

MVG
    Last edited by vdb03; 18 April 2014, 15:17.

Re: Advies gevraagd

OMG Wat een horror... dat touwtje ofzo wat er nu omheen zit daar heb je niks aan...
    ALS je t al wil repareren zou ik er wat duct-tape omheen rollen zodat die als schil kan fungeren...
    sigpic

Comment

Ik weet het, ik ben er echt niet goed van. Ondertussen nog eens gaan kijken en van 1 van de 2 waren de bladeren en stengel superslap. ik heb deze afgeknipt.
      Van het 2de was het wel nog goed alleen was de steel nog gebogen maar wel nog stevig. Wat is het beste ? Meteen helemaal doorknippen of nu zijn gang laten gaan en die 1ne top nog zijn kans geven?

Comment

Ik durf hier verder geen uitspraken meer over te doen.. als het mijzelf zou overkomen dan werd het een enkeltje kliko... take my loss enne nieuwe ronde nieuwe kansen
        maar. t is een sterke plant... je weet maar nooit... misschien dat anderen hier nog een ideetje of 2 hebben
        sigpic

Comment

Je kan de beide scheuten ook vastbinden naar onder toe aan de pot. Cannabis groeit altijd naar boven, dus is goed voor de lichtspreiding.
          Geen zorgen maken bij knakken, is een stresstechniek.

Grtz.

Comment

Hallo,

Hier even kort een update. Na 1 dag was ze al aan het herstellen en nu staat ze er zo bij
            Zou iemand weten of ze nog veel zal groeien? ze staat nu 13 dagen op 12/12

IMG_0147.jpg
            mvg

Comment

In totaal groeit een plant ongeveer 6 weken ongeacht wanneer je ze op 12/12 zet. Vanaf ze boven de grond komen dan ongeveer 6 weken tellen.

Ze staat er mooi bij anders, grtz.

Comment

Ja serieus joh? Dan heb ik mij heel erg vergist gelukkig maar he
                sigpic

Comment

Na 6 weken wordt de plant geslachtsrijp. Dat betekend niet dat de plant ook in bloei staat

Comment

Inderdaad. Ik ben zeer tevreden met het resultaat tot nu toe.

Maar ik heb nog een vraag, namelijk: Een week geleden verschenen de eerste witte kleine haartjes. Vandaag zijn er veel meer en grotere witte haren. Betekent dit dat ze zal beginnen bloeien?

gr

Comment

Yep, vanaf de eerste pruikjes kan je beginnen aftellen

Comment

je plantje is toch nog mooi herstelt veel plezier met de kweek veder

Comment

Danku voor de reacties. Ik zal over enkele weken nog eens een foto posten van hoe ze het er van af brengt Het is inderdaad een zeer sterke plant.

Gr

Comment

Tot binnenkort!

Comment

Hallo,

Plantje krijgt plots te maken met vergeling van de bladeren van langs onderen toe. Gaat namelijk zeer snel. Ik denk namelijk dat dit een N tekort is.
                              Mijn vraag is nu of ik dit kan oplossen door Plagron Terra bloom te gebruiken? Is de enige voeding die ik heb samen met green sensation.
                              NPK Terra bloom: 2-2-4
                              Zal er dan niet teveel Kalium in mijn aarde komen daardoor?

IMG_0175.jpg

MVG

Comment

Bezig...
                              X