Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
thx voor de reactie. ik heb gisteren extra voeding gegeven. Hopelijk zullen ze niet teveel voeding hebben nu. Maar dus alle bladeren sterven af omdat ze geen licht hebben? Ook de grootte fanleaves?
hoelang staan ze al in die potten? en hoe lang heb je gegroeid? wat voor aarde ? voorbemest of niet, en zo ja, voor hoelang?
Ik vermoed dat ze in de groei geen of te weinig voeding hebben gehad.
bij mij begint de vergeling ongeveer na 3 weken bloei..
ik probeer dat nu te rekken door na 2 week groei (in de grote pot met voorbemeste aarde voor 3 weken) een beetje bij te voeden met plagron GROW . dit tot de zichtbare bloei...
De aarde dat ik gebruik is plagron growmix, 3 weken voorbemest.
Ze hebben eerst 2 weken gegroeid in 6 liter potten, daarna verpot naar 12 liter potten.
Nog een week groei gegeven en nu staan ze bijna 3 weken in bloei. Vergeling begon vanaf 2de week op 12/12.
Helaas heb ik geen Plagron grow, enkel bloom. Zal volgende keer maken dat ik plagron grow heb.
Hopelijk zal terra bloom het voedseltekort oplossen.
Thx stafford voor de tip. Ging namelijk ducktape gebruiken. Gelukkig heb ik dat niet gedaan.
Ondertussen heel wat veranderd.
ze stelt het zeer goed. Ondertussen 4,5 weken bloei.
Ik geef nu sinds een goeie 1,5 week green sensation mee. Iets te vroeg denk ik.
Hier een foto
Gewoon ff door laten bloeien, ze zien erg goed uit! Ik laat ze zelf totdat de meeste bruine haartjes tevoorschijn komen bloeien, en dan is het tijd voor oogst.
De ene dame is sneller rimpeliger dan de ander. succes
ik heb nog een vraagje. Heb namelijk veel gezocht op internet maar heb het antwoord niet echt kunnen vinden.
Wanneer beginnen de toppen te zwellen? Gebeurt dit in 1 week of 2 weken? En vanaf hoeveel weken bloei?
Kan iemand miij zeggen of ze nog veel zullen verdikken? Hier een foto: 24 mei 063.jpg24 mei 054.jpg
dit is meestal vanaf week 6 of 7 echte bloei.
en blijven ook zwellen tot ze gekapt worden tenzij je echt heel lang wacht dan zwellen ze op den duur niet meer
Comment