Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik ben er bang voor dat dit een tegenvaller word met de opbrengst ik heb de planten 2weken laten groeien onder 3 lampen van 500watt hier zijn de planten 3weken in de BLOEI
Zit idd veel strek in, maar zijn sativa's zo te zien,
aan de toppen te zien zou het wel kunnen, zijn toch mooi in opbouw?
Ik zou ze gewoon laten doorgaan, maar die lamp zo dicht is echt wel niet oke..
Die.lampen hangen niet te dicht bij het lijkt misschien wel onderdaad zo maar er zitte.een.paar.kleinere stekken.bij en.die.heb ik onder die.lamp.gezet.want die staan op een.zolder en het dak is puntig
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Zijn die lumateks dan verder.goed.in orde? Want ik.maak me.toch.een beetje.zorgen.dat de.opbrengst tegen.gaat vallen maar indderdaad het.zijn.wel compacte.toppen maar had ze het liefste iets.groter
Die.lampen hangen niet te dicht bij het lijkt misschien wel onderdaad zo maar er zitte.een.paar.kleinere stekken.bij en.die.heb ik onder die.lamp.gezet.want die staan op een.zolder en het dak is puntig
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Zijn die lumateks dan verder.goed.in orde? Want ik.maak me.toch.een beetje.zorgen.dat de.opbrengst tegen.gaat vallen maar indderdaad het.zijn.wel compacte.toppen maar had ze het liefste iets.groter
Je zegt 3 weken in de bloei, zijn sativa's dus die toppen gaan nog wel groter en dikker worden,
je moet natuurlijk wel geduld hebben .
3x 600W, zorgen over de opbrengst....
Geen introductie, direct over tot jouw probleemgeval: Ik stel voor dat je de beginsels van dit forum tot je neemt, dus de opzet en de regels.
3x600 kan nog altijd hobbymatig mike01, is te zien hoeveel je kweekt en hoeveel je paft. Moest ik kunnen zou ik het ook doen, maar de vriendin zaagt nu al dat ik een grotere tent wil.
Zien dat je strekkers niet omplooien als de toppen zwaar beginnen te worden.
Comment