Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnende kweker met vragen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Beginnende kweker met vragen

Korting op 420shop
    Hallo,

Ik ben een paar weken geleden begonnen aan mijn eerste kweekje. Ik heb een auto flower white widdow zaadje gekocht, en deze laten ontkiemen in een bakje water. Dit ging allemaal prima, hierna heb ik hem onder de grond gestopt. Het plantje is nu zo'n 3-4 weken oud, maar ik heb mijn vragen bij of het plantje wel groot genoeg is. Op internet ergens las ik zelfs dat een autoflower na 3 weken in bloei hoort te staan. Nu ben ik geen expert, maar volgensmij is dit nog niet zo. Graag zou ik jullie meningen horen, en eventueel adviezen. De pot staat in de vensterbank op mijn kamer, achter een groot raam. De pot is gevult met universele potgrond, en daarbij heb ik AZ kalk korrels toegevoegd. Ook heb ik een fles met water gemengd met universele groei/bloei voeding van Pokon. Ik weet dat dit niet ideaal is, maar ik heb op het moment niets beters. Dit geef ik 1 of 2x per week. Afijn, foto's zeggen meer dan 1000 woorden;

IMG_3981.jpg IMG_3982.jpg

Comment

Re: Beginnende kweker met vragen

Ik heb hem liever op mijn kamer, aangezien het hier flink kan waaien en ik bang was dat hij om zou knakken. Ook kan ik aan deze kant van ons huis veel meer zonuren krijgen. Over de aarde, dit was bij mij niet bekend, doe ik er goed aan hem nu alsnog tot de rand te vullen? Groeten

Comment

Bezig...
      X