Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toevoer/Afvoer lucht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Toevoer/Afvoer lucht

Korting op 420shop
    Beste,

Ik heb wel zeker me best gedaan om het te vinden maar toch begrijp ik het niet zo.
    Op internet staan allemaal van die Toevoer/Afvoer van lucht alleen die zijn allemaal zo duur.

Zijn er goekope/alternatieve manieren om een ruimte van 1x1x2 (LxBxH) goed te ventileren met 1x 400w HPS lamp.

Hoe zit dit aanvoeren en afvoeren van lucht nou precies? je vind op internet wel het 1 en ander alleen dat is wat vaag!

Heb je persee een koolstoffilter nodig in zo'n kleine ruimte?

Greetz,

Re: Toevoer/Afvoer lucht

Ja.
    Een koolstoffilter is om de geur te neutraliseren. Anders ruikt het hele huis naar wietkwekerij.
    Die lucht trekt in de vloerbedekking, de gordijnen, de muren enz...dus dat wil je niet.

Je hebt in zo'n tentje met 400W alleen een goeie afzuiger (en filter) nodig.
    Met een 500m3 afzuiger en filter heb je geen extra inblaasfan nodig.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Er zijn wel goedkope alternatieven maar dit zijn dan vaak buisafzuigers die herrie maken. Deze is vrij goedkoop voor zn capaciteit. Als jij hier 2 van neemt dan zit het wel goed.
      Al blijft het altijd lastig om dat zo vanachter mijn computer te zeggen want de plaatst waar de rent/ruimte staat is ook van belang.

Als je zonder filter kweekt dan hangt het van je soort of in welke mate je het ruikt. Maar het is idd wel mogelijk dat je hele huis er naar stinkt.
      De geur gaat echter niet in je meubels zitten.

Comment

Maar het is dus gwn het principe van aanzetten en klaar?

de ruimte word met uitbreiding 3x4x2 (LxBxH) Hoeveel van die ventilatoren heb je dan nodig?

Comment

Bezig...
        X