Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zaadjes/bolletjes in toppen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Korting op 420shop
    heren ben met me 3de ronde bezig. deze keer zijn het 15 cream caramel van rqs.
    plantjes staan 5 weken in bloei.
    gisteren ontdekte ik in een top allemaal zaadjes.
    word dit nog een rookbare plant of een regelrechte kliko??
    de andere planten lijken hier geen last van te hebben.

is dit nu een herma zoals jullie dit noemen20140629_174920.jpg20140629_174851.jpg20140629_174856.jpg20140629_174927.jpg

niet alle topjes van de plant hebben zaadjes erin zitten dus wat kan ik nu het beste doen.

gr

De zaden komen er niet zomaar in, het ziet er niet zo best uit...

Ik zou eens heel dicht in ieder hoekje van ieder plantje zoeken of je ballen vind.

Het kunnen ook bananen zijn die kun je er makkelijk uithalen want je ziet een kleurverschil.

De wiet die je overhoud zal wel rookbaar zijn maar het zal zaden plukken worden en ze zal wel wat potentie verliezen 1x ze focust op zaden te ontwikkelen , veel mensen gooien dit dus gewoon weg of maken er hash van.

Dat is erg balen man, heeft iedere plant er last van??

Comment

Re: zaadjes/bolletjes in toppen

zonde want ziet er leuk uit dat topje
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

hier foto's van de hele plant.20140629_185455.jpg20140629_185507.jpg20140629_185515.jpg20140629_185534.jpg20140629_185546.jpg

zonde als deze verwijder zou moeten worden zeg

Comment

plant ziet er anders wel mooi uit!!
          is dat een g13?

ziet er wel uit alsof ze vol zaad zit op foto 4...
          je kan het voor je eigen uitmaken...
          minder potente wiet vol zaad roken en afbloeien of kliko...
          hoeveel andere planten stonden daarbij?

Comment

Zie ik een banaan op de laatste foto? Linker onderste blad tussen de bovenrechtse vinger , kan ook een blaadje zijn die iets geler is, zoek goed overal waar die geel achtige banaantjes hangen, pluk ze eruit als het er niet te veel zijn en check ze iedere dag! Het kwaad is al geschied dus ik zou gewoon verder gaan nu..

Het zou zonde zijn om het weg te gooien als je al in dit stadium bent! Nogmaals check ze elke dag en pluk die bananen ...

Comment

cannavis g13?? tis zaadjes van rqs cream caramel.
              klopt die dikke hooftop zatten trosjes bolletjes. heb deze gisteren er gelijk uit geknipt. staan nog 14 andere naast die nog nergens last van hebben.

is het nu zo dat deze plant de rest kan aansteken??

smowkie dat van die banaantjes wist ik niet ben het even wezen opzoeken. als ik ze straks tegenkom knip ik het er tussenuit.
              gaat gewoon verder en misschien iets eerder oogsten.

lees veel verhalen dat dit kan gebeuren door ( licht )stress enzo.
              maar hok is honderd procent licht dicht, gebruik helemaal geen ventilator en planten worden niet verplaatst dus zou een andere reden kunnen zijn.

jongens bedankt voor de snelle feedback

Comment

soRry daar had ik over gelezen. Had veel weg van een g13 hybrid die ik binnen gehad heb. Kans is groot dat alles bestoven is vriend. Zeker als je spreekt over trosjes zaad... Ik hoop van niet voor je maar betwijfel het sterk...

Comment

Die top op foto 4 zit vol bananen volgens mij. Bovenin.
                  Jammer man, feit is wel dat alle planten nu vol zaad zitten.
                  Hermazaad, dus je hebt er ook niks aan. Als je duiven hebt zijn die er wel blij mee.

Plantjes gewoon afbloeien maar, anders heb je helemaal niks.
                  En na het oogsten zou ik er hasj van schudden.
                  Zaadjes tussen wiet heb ik echt een kolere-hekel aan. (als ik dat in een shop krijg ga ik terug)

rqs weer eh...
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

QnQ ligt dit aan de kwaliteit van de zaadjes???
                    zou wel klote zijn me. vorige zaadjes van hun ontkiemde totaal niet maar 2 van de 20 had ze hierover een mail gestuurd en kreeg ik nieuwe toegestuurd van ze. Welke zadenbank zou je me anders willen aanraden??

Heb gisteren al me planten van top tot teen bekeken. Zag op een tweede plant links en rechts bananen.
                    De rest niet dus hoop maar dat het nog 3 weken minimaal goed gaat

Comment

Het soortje kan wat gevoeliger voor stress zijn.
                      Daarom zoek ik altijd zoveel mogelijk op internet voor ik m'n dure euro's ergens aan weg geef.
                      En dan bedoel ik kweekverslagen, growreports en afbeeldingen op forums en seedfinder bijv.

Je kan ook al die zaadjes verzamelen, netjes in een zakje/envelop doen en opsturen naar RQS.
                      Met een mooi begeleidend schrijven erbij natuurlijk. Zoiets zou ik doen
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Beter gewoon RQS links laten liggen heb ik het idee, kom het de laatste tijd ook steeds vaker tegen hermatrekjes van hun zaden.

De wiet kun je gewoon roken, even goed op letten voordat je er een joint van gaat draaien of je alle zaadjes ertussenuit hebt gevist.

Comment

ben de dames nu aan het knippen. deze plant heeft als enige rare topjes.
                          20140717_205815.jpg20140717_205758.jpg20140717_205806.jpg20140717_205829.jpg
                          zit hier nu allemaal zaadjes tussen of is dit gewoon anders gegroeid??? en te roken??
                          grt

Comment

Dat zijn foxtails, kun je gewoon roken... Hoeft dus geen zaad in te zitten maar kan wel...
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

foxtails ind kerel
                              goed opgelet chemiel

Comment

Bezig...
                              X