Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
er stond namelijk bij dat het de meest effectieve gefeminiseerde zelfbloeiende zaadjes zijn volgens mij bedoelen ze toch dat het altijd vrouwelijke planten zijn of weer een achterlijk antwoord
Hi Nagel,
Je opmerking was onbedoeld komisch en men reageert daar op.
Heb je de zaden in originele verpakking rechtstreeks gekocht van de zaadbank
of via een tussenpersoon/winkel ?
Hoe weet je zeker dat het een mannetje is. Als je niet weet dat zaad niet is te scheiden naar geslacht hoe zie je dan de verschillen in geslacht bij de plant ?
Is niet bedoeld als een lullige opmerking, maar je geeft zelf te weinig info zoals
een foto van de plant waarop men de plant kan beoordelen.
Misschien is het je eerste plant en moet je alles nog leren
of misschien heb je al 50 kweken gedaan en weet je alleen nog niet dat zaad niet valt
te scheidenop geslacht.Dat kunnen we niet opmaken uit je vraag.
, nou ja vraag eigenlijk drop je alleen een klacht ?
Plaats een foto en het forum kijkt mee en kan je dan advies geven.
Misschien heb je hermafrodieten of misschien groeit de plant anders dan je had verwacht ? Maar misschien heb je inderdaad verkeerde zaden ontvangen.....
100_3677.jpgkijk ik ben bijna 40 blow al gans mijn leven en al veel planten gehad maar af 100_3686.jpgwas voor mij onbekend ik dacht dat het altijd vrouwtjes zijn en ja uiteraard weet ik maar al te goed hoe een vrouwtje en een mannetje er uit zien zo een achterlijke imbiciel ben ik niet dit zijn planten die ik nu heb staan
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
En ik ben hier niet om de domme onozelaar uit te hangen maar om gelijkgestelde zielen tegen te komen, en je bent nooit te oud om bij te leren daarvoor is deze site volgens mij gemaakt ? En ik ben in ieder geval blij met de reacties
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Ja en als zaad niet te scheiden is waarom kan men dan vrouwelijke zaden verkopen ( domme vraag ? )
aangezien veel van de mensen hier het verschil tussen een mannelijke en vrouwelijke plant niet helemaal weten (inclusief mezelf) en omdat ik op dit moment ook
Zoals je zegt zijn dit je eerste af's dus heb je hier geen ervaring mee.
Het lijken mij vrouwelijke planten met foxtails ?
Maar kunnen ook hermafrodieten zijn. Maar ikben geen expert.
Heb je al ballen of banaatjes gezien ?
Ja en als zaad niet te scheiden is waarom kan men dan vrouwelijke zaden verkopen ( domme vraag ? )
Wat je in principe wilt heet geferminiseert zaad.
Er zijn twee manieren om dit te "maken".
Eentje werkt met chemialien, en de andere manier is een vrouwtje stressen, waardoor het een herma word.
Het zaad wat daar van af komt is altijd vrouwelijk.
Eentje werkt met chemialien, en de andere manier is een vrouwtje stressen, waardoor het een herma word.
Uhm.. Door die chemi shit lesbian dream.. Beter bekend.. Stress je die plant al...
Der is Sommas manier.. En die laat zijn plant helemaal uit bloeien.. En dan denkt die plant oh noes.. Ik heb mezelf niet voor geplanned.. En dan word het een herma iets.. Dan krijg je female zaad o.a...
Volgens mij moet je iets meer lezen kerel En het is niet altijd vrouwelijk.. Maar in de meeste gevallen..
Comment