Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bloei stop + afstervende bladeren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bloei stop + afstervende bladeren

Korting op 420shop
    Hallo iedereen, mijn ganesh spirit staat al 3 a 4 weken in bloei en alles is tot nu goed gegaan ( mijn beste kweek tot nu toe) maar sinds een week of twee ben ik beginnen merken dat de bloemen niet meer aandikken of toch niet merkbaar veel. Ik heb in mijn ogen niets "fout" gedaan want ik verzorg ze echt goed. Wat specs; 250W HPS, 20 L pot met plagron light mix, canna voedingslijn sinds het begin op afgezuurd water met pH 6(eerst water dan voeding dan pas afgezuurd natuurlijk), ik hou zelf een kalender bij met op welke dagen in hoeveel water of voeding geef zo kan ik al eens afwisselen tussen water en voeding en merk ik ook wanneer de plant water nodig heeft. Nog iets, ze staat in scrog.

De temperaturen van mijn tent durven al wel eens hoog op te lopen maar dat kan volgende mij echt het probleem niet zijn.

Ook begonnen de onderste bladeren ( na het scheren van de beentjes) te vergelen en af te vallen, nu bereidt zich dat uit naar de kleinere blaadjes die meer in het midden van de plant zitten.

Ik heb geen idee wat ik mis gedaan kan hebben en het baart mij echt zorgen Hoe het van " de ene dag op de andere" van een perfect Gelukkige plant naar dit kan gaan. Iemand Hulp?

Aan kalender en foto's kan ik even niet bij, indien meer info gewenst probeer ik hier zo snel mogelijk voor te zorgen.

Re: Bloei stop + afstervende bladeren

Yep, foto's zou ik graag zien.
    Ik heb geen idee hoe het er bij staat bij je, geel blad kan echt vanalles zijn.

Kijk eens in de helpdesk, waar normaal alle bladproblemen etc. staan.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Daar heb ik gekeken maar het kan zoveel zijn, enkele symptomen komen terug bij meerdere problemen dus kan het echt veel zijn van N tekort naar Mg tekort naar root-bound en nog meer. . Ik neem die foto's zo snel mogelijk QnQ, hopelijk weten jij en de andere mensen op JD hier een oplossing op.

Comment

Ze slapen nu wel natuurlijk maar je ziet de verkleuring en de oude bladeren en ook niet zo een dikke vruchten voor nu in de 5de week echte bloei te zijn. . uploadfromtaptalk1405516457534.jpguploadfromtaptalk1405516464876.jpg

Comment

In week 5 beginnen ze wel goed te eten en beginnen de bladeren te vergelen naargelang de voedingsbehoefte. Je zegt dat ze aan het slapen zijn, je maakt ze toch niet midden in de nacht wakker met je geflits van je camera?

Grtz.

Comment

Moet ik dan meer voeding beginnen geven? Hogere concentratie of frequenter? Kan dat geflits echt kwaad of is het een grap?

Comment

Ik denk dat ze te nat staan waardoor je blokkades hebt (of toch iets mis met de pH).
              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Raar want ik geef om de 2 a 3 dagen een liter water en voel dan ook af en toe diep in de aarde en weeg de pot en die is droog.. ik dacht ook eerst teveel of teweinig water of voeding tekort. Ik weet anders niet wat het is. Mss een N tekort? Waardoor de plant zijn eigen voeding uit de bladeren haalt?

Comment

Niet goed. Ze is al een paar uur wakker en komt niet bij. De toppen beginnen zelf te hangen en de steeltjes te vergelen!
                  Ik heb een litertje water gegeven, misschien dorstig? De aarde was kurkdroog aan de top en heel licht klammig een vinger diep. De het niveau van.de aarde is ook flink gedaald maar denk niet dat dit een remedie kan betekenen Door aarde bij te voegen..
                  Last edited by Ganesh; 16 July 2014, 23:48.

Comment

Misschien heb je met voelen in de aarde dit keer teveel wortels beschadigd ?
                    Beter geef je elke dag water, anders staan ze ene keer erg nat, en andere keer (nu) te droog.

Natter kweken in de bloei !

---
                    Dit is dus het risico als je erg veel blad weg haalt.
                    Als er iets mis gaat blijft er weinig blad over waardoor de fotosynthese vertraagt. Minder energie.
                    Last edited by QnQ; 17 July 2014, 11:28.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Na een liter water en wat uurtjes geduld staat ze al beter. Enkel heb ik nog steeds schrik voor die vergelende bladeren die vooral te zien zijn onder het net. Ik snap nog steeds niet waarom ze dit doetuploadfromtaptalk1405612039813.jpg

Comment

uploadfromtaptalk1405612087038.jpg

Comment

gewoon afbloeien man!!

Comment

Dus het is normaal?

Comment

Afstoten van bladerem die geen of nauwelijks licht krijgen. Eveneens is het normaal naar het einde toe dat bladeren leeg gezogen worden zeker als je geen of weinig voeding geeft. Hoever ben je nu?
                              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Bezig...
                              X