Hallo iedereen, mijn ganesh spirit staat al 3 a 4 weken in bloei en alles is tot nu goed gegaan ( mijn beste kweek tot nu toe) maar sinds een week of twee ben ik beginnen merken dat de bloemen niet meer aandikken of toch niet merkbaar veel. Ik heb in mijn ogen niets "fout" gedaan want ik verzorg ze echt goed. Wat specs; 250W HPS, 20 L pot met plagron light mix, canna voedingslijn sinds het begin op afgezuurd water met pH 6(eerst water dan voeding dan pas afgezuurd natuurlijk), ik hou zelf een kalender bij met op welke dagen in hoeveel water of voeding geef zo kan ik al eens afwisselen tussen water en voeding en merk ik ook wanneer de plant water nodig heeft. Nog iets, ze staat in scrog.
De temperaturen van mijn tent durven al wel eens hoog op te lopen maar dat kan volgende mij echt het probleem niet zijn.
Ook begonnen de onderste bladeren ( na het scheren van de beentjes) te vergelen en af te vallen, nu bereidt zich dat uit naar de kleinere blaadjes die meer in het midden van de plant zitten.
Ik heb geen idee wat ik mis gedaan kan hebben en het baart mij echt zorgen Hoe het van " de ene dag op de andere" van een perfect Gelukkige plant naar dit kan gaan. Iemand Hulp?
Aan kalender en foto's kan ik even niet bij, indien meer info gewenst probeer ik hier zo snel mogelijk voor te zorgen.
De temperaturen van mijn tent durven al wel eens hoog op te lopen maar dat kan volgende mij echt het probleem niet zijn.
Ook begonnen de onderste bladeren ( na het scheren van de beentjes) te vergelen en af te vallen, nu bereidt zich dat uit naar de kleinere blaadjes die meer in het midden van de plant zitten.
Ik heb geen idee wat ik mis gedaan kan hebben en het baart mij echt zorgen Hoe het van " de ene dag op de andere" van een perfect Gelukkige plant naar dit kan gaan. Iemand Hulp?
Aan kalender en foto's kan ik even niet bij, indien meer info gewenst probeer ik hier zo snel mogelijk voor te zorgen.
Comment