Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bladproblemen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bladproblemen?

Korting op 420shop
    Heyy.
    3 weken geleden is mijn royal dwarf van RQS boven gekomen, alles ging goed maar nu heb sinds kort gele vlekken op 1 kant van een paar bladeren. Qua voeding geef ik nog niks omdat de potgrond voeding had voor ong. 3 weken.
    Iemand enig idee wat dit is?

Bij voorbaat dank,
    Tim

Re: Bladproblemen?

Hier wat fotos, ging bij de eerste post niet helemaal goed

Comment

Tmv.....

Comment

Zeker? Want als het TMV is kan ik beter opnieuw beginnen met een andere kweek..

Comment

Jup, TMV,
          Try Again...
          Effe een gedachtenspinsel: ik herinner me dat virussen( en andere micro-organismen) gedood worden door UV licht, maar ik weet niet hoeveel hiervan de plant verdraagt (of hoe lang) .
          Aangezien ze buiten ook aan alles worden blootgesteld, zou dit wel ok moeten zijn. Experimentje, iemand (met TMV)?

Comment

Hmm oke! Maar aangezien dit mijn enige zaadje is, is het dan nog de moeite waard om hem af te laten bloeien?

Comment

Jahoor. Als TMV eenmaal in de plant zit kun je hier eigenlijk niks mee aan doen maar jke kan zoon plant gewoon afbloeien hoor. Het bevallen blad functioneert natuurlijk minder goed maar ze heeft nog genoeg gezond blad over, dus lekker verder gaan ermee.

Comment

Bezig...
              X