Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Biologische aarde (batmix) met 100% terra voeding.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Biologische aarde (batmix) met 100% terra voeding.

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb een probleempje, althans misschien niet. En ik dacht nog wel zo goed voorbereid te zijn.

    Ik heb de volgende producten.
    Plagron Batmix
    Plagron 100% terra grow
    Plagron 100% terra bloom
    Plagron green sensation

    Kom er dus net achter dat Batmix eigenlijk aarde is voor een biologische kweek en ik heb 100% Terra voeding. Ik ga ook niet biologisch kweken. Geen kweekschema voor te vinden natuurlijk, logisch.

    Iemand enig idee of dit verder heel veel gaat uit maken voor het verdere verloop van de kweek?
    En of ik hier uberhaupt wel mee door moet gaan? De dames staan nu 2 dagen in de batmix.

    Alvast bedankt!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Last edited by BuTTonBaSHer; 23 September 2014, 16:29.

    #2
    Re: Biologische aarde (batmix) met 100% terra voeding.

    Batmix is aarde die goed voor bemest is.
    Daardoor zou je in elk geval de eerste 6 weken geen voeding toe hoeven/moeten voegen.
    Na 6 weken kijken hoe je plant er bij staat en aan de hand daarvan besluiten of je begint met voeden.
    Als ik het goed begrepen heb zijn er mensen geweest die een hele ronde op batmix draaien zonder voeding toe te voegen, doordat de aarde al genoeg voeding van zichzelf bevatte.
    Grote kans dat je de groeivoeding niet nodig hebt en enkel de bloeivoeding gaat gebruiken, maar dat is ook weer afhankelijk van hoe lang je voor groeit.
    Succes, en houd een verslagje bij, dan kunnen mensen je een beetje helpen met aan te geven of voeding al nodig is of niet.

    Comment


      #3
      Biologische aarde (batmix) met 100% terra voeding.

      Oke ik ga ze in de gaten houden. We gaan het zien geef ze dan voorlopig maar alleen water. Zit nu op bijna 3 weken groei(ze staan pas 2 dagen in de aarde). Daarna gaan ze naar 12/12. Kweekverslag heb ik al.

      Thanks!


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      Last edited by BuTTonBaSHer; 23 September 2014, 19:45.

      Comment

      Bezig...
      X