Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met deze lamp?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Iemand ervaring met deze lamp?

Ook niet vergeten dat leds nieuw maar staan ingesteld om 2/3 te gebruiken i.v.m. Levensduur
    Ik zou niet te veel blijven hangen bij led maar direct tneon of hps nemen

Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk

Comment

Ook dit begrijp ik echt niet grinderke.
      Leds kunnen eigenlijk niet stuk gaan.
      Vandaar een levensduur van 30.000 tot 50.000 uur.
      Alleen de elektronica, die de leds aanstuurt gaat vak stuk.
      En de ventilators van de units zal je echt toch jaarlijks moeten vervangen.
      Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo ??????.
      Last edited by Kwasimodo; 27 October 2014, 17:01.
      [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
      mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

Comment

De meeste (niet altijd bvb goedkopere soms niet) "3w" leds verbruiken maar 2,... w als je ze ontvangt zodat ze minder opwarmen =langere levensduur
        Maar wel 1/3 dat niet gebruikt word en dus betaal je voor maar 2/3 vd lamp die he echt gebruikt
        Beetje jammer , niet zeker met die dure prijzen die ze hebben

Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk

Comment

@ Kwasimodo Gelukkig vertel ik nooit hoe iemand zijn of haar werkt behoord te doen. Wat je werk inhoud, het is abracadabra voor mij: maar zo what? Het ging er om of die persoon vervolgd kan worden. Jij bent van mening van niet, ik ben van mening dat het mij niet het risico waard is om er achter te komen. No offence, de persoon die om info vroeg kan er zelf mee doen wat hij/zij er mee wilt doen: maar je hebt zeker een meerwaarde er in gegeven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Echtie View Post
            Mijn reden voor led is omdat ik stroom via de buren betaal (particulieren huur). .
            Vind dit wel aparte constructie Echtie, excuseer me mijn nieuwsgierigheid, maar woon je in illegale onderverhuur, in kraakpand of tap je stroom af ?
            Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iemand uit de buurt View Post
              @ Kwasimodo Gelukkig vertel ik nooit hoe iemand zijn of haar werkt behoord te doen. Wat je werk inhoud, het is abracadabra voor mij: maar zo what? Het ging er om of die persoon vervolgd kan worden. Jij bent van mening van niet, ik ben van mening dat het mij niet het risico waard is om er achter te komen. No offence, de persoon die om info vroeg kan er zelf mee doen wat hij/zij er mee wilt doen: maar je hebt zeker een meerwaarde er in gegeven.
              Ik vind je reactie, na een klein verschil van mening, van dien aard dat ik er een genoegen in schep om in de toekomst op dit forum met je van gedachten te kunnen wisselen.
              [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
              mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

Comment

We kijken er naar uit.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kwasimodo View Post
                  Ik vind je reactie, na een klein verschil van mening, van dien aard dat ik er een genoegen in schep om in de toekomst op dit forum met je van gedachten te kunnen wisselen.
                  Ik zie er naar uit, altijd fijn om 2 meningen te hebben en er over te kunnen lezen. Hiermee kan iemand een betere afweging maken in zijn of haar keuze, iets waar we het toch voor doen Top reactie, en hopelijk tot snel!

Comment

Bezig...
                  X