Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ideeën voor experimenten met AK47 autoflower
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kwasimodo View PostAan energie en water ben ik maandelijks ongeveer € 800 kwijt (daar zit geen assimilatielicht bij): naar ik vermoed zal ik heel wat waxinelichtjes moeten plaatsen om mijn nota significant lager uit te laten vallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View PostMij lijkt het wel cool om er eentje op de kop te hangen, en te kijken hoe die het doet. Zoals die tomaten die op de kop kunnen groeien.
* Als je die grote waxinelichtjes pakt verdubbel je de brandtijd met gemak.
Hoef je maar twee tot drie keer per dag een nieuw lichtje aan te steken.
40 in een zak van 16 euro. Da's 40 cent per stuk.
Stel dat je dit 50 dagen volhoudt, heb je ongeveer 120 van die dingen nodig.
48 euro stookkosten. Ongeveer. Plusminus.
In een groot huis heb je veel onkosten eh...je moet dat zwembad verwarmen, Mien zit de halve dag in de infraroodsauna, de elektrische open haard is altijd gezellig.
800 kom ik niet aan, maar de helft red ik wel. Ex water.
Incl. kweekverbruik. Dat dan weer wel.Last edited by QnQ; 30 October 2014, 15:43.
Comment
-
@Grinderke Ps een zak kaarsvet in een een pvc buis (diameter 5cm ofzo)gieten van 10cm lang lont erin en klaar
En je hebt direct een kaars die een dag blijft branden
We weten dat mensen, die kaarsvet (met lont) in een pvc-buis gieten en daarna de kaars laten branden buitengewoon dom zijn.
Ze beseffen namelijk niet dat pvc door de warmte van de kaarsvlam gaat smeulen en smelten, dat pvc daarbij een enorme roetontwikkeling heeft en dat smeulend pvc enorm stinkt.
Verder beseffen domme mensen niet, dat bij het verbranden van pvc dioxines vrijkomen, die carcinogeen zijn.Last edited by Kwasimodo; 31 October 2014, 09:28.[COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]
Comment
Comment