Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek! Vragen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek! Vragen

    Korting op 420shop
    Hallo growers! Ik ga beginnen aan mijn eerste kweek. Heb wat vragen. 1:ik woon op de bovenste verdieping van een huurflat 4 hoog.heb een nare onderbuurvrouw die om alles zeikt Hoe ga ik zorgen dat ze het niet ruikt? Heb van de week een kastje in elkaar gezet en staat in de hoek van de eetkamer.naast de deur van het balkon met toegang naar bovenraampje. Lampen zijn 3 x tornado en cdm td 70w. lucht afvoer/aanvoer 2x 9cm ventilator wat moet ik doen? Kleine buis Door bovenraampje of nog een filter er tussen? Kunnen helikopters dat meten? Geen zin om met mijn vriendin op straat te staan
    Gr.

    #2
    Re: Eerste kweek! Vragen



    Mss een ideetje?

    Comment


      #3
      Re: Eerste kweek! Vragen

      Als ik eerlijk ben koop je een klein tentje van 60x60cm en 120 cm hoog Hang daar een 250watt hps lamp in met een klein afzuiging Dan kun je een badkamerbuisventilator pakken en een klein filterje er op voor de geur Ik kweek met 2 600 watt en heb de helicoptor zomers wekelijks over ons en boven ons huis gehad Daarbij heb ik een slimme meter die iedere 24 uur uitleest En ik draai gewoon over de meter Als je het descreet doet en niemand verteld ook je vrienden niet Kan het eigenlijk niet fout gaan Alle spullen wat je de flat mee na binnen neemt Stop je in draagtassen dan valt het niet op En zet in die kast 4 x 7 liter potjes 4 zaadjes er in en knallen maar

      Comment


        #4
        Re: Eerste kweek! Vragen

        Hmmm zo'n compact setje is denk ik precies wat ik nodig heb! Top[emoji106]

        Comment


          #5
          Re: Eerste kweek! Vragen

          Ja, een goede afzuiger met filter is toch wel een must!
          Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


          Comment


            #6
            Re: Eerste kweek! Vragen

            Dan pak je een compactsetje en pakkans is 10x zo hoog

            Comment


              #7
              Re: Eerste kweek! Vragen

              Zag jou bericht nog niet Gizmo[emoji4] ik wou het met computerventilatoren doen 2x. een buisje uit mn raam ff kijken of ik daar een klein filtertje op kan zetten.
              suggesties?

              Comment


                #8
                Re: Eerste kweek! Vragen

                Bouw een klein opberg kastje van mdf 60x60x100 of 60x80x100 of 120 hoog cm LxBrxHo Haal je een kleine 250 kub filter afzuiger en 250 hps lamp En zet daar 2 x 7 liter potjes in Je kunt er 4 in zetten En dan nog iets in de hoek van de eetkamer? Krijg je nooit bezoek dan Heb je geen extra slaapkamer waar je dat kunt zetten Of desnoods op je badkamer mits je daar plaats het

                Comment

                Bezig...
                X