Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

foutje bedankt ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: foutje bedankt ?

Dit heb ik ook gehad een keer, maar dan met een lamp die nog aangesloten was
    Dat werden bomen van 3 meter met heel veel flut, hier en daar een herma..
    Hoop voor je dat het nog wat wordt maar denk dat de kans klein is.

Comment

Het zijn toch helemaal geen autoflowers ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Er is ook verder niet veel info van homegrown40 over de plantjes,zijn het autoflowers,want ik ken die strain niet,hoelang heeft die periode met lamp geduurd enz enz hangt van veel factoren af,zo op afstand moeilijk te beoordelen,of dat je er met je neus opstaat

Comment

het zijn geen auto flowers anders had ik de klok niet hoeven te verzetten.
          het lampje brand dus al 20 dagen een kwartier tijdens het donker
          en de lamp heeft continue op 25 cm afstand gehangen

Comment

Achzo te vlug gelezen alweer

Heb je al beslissing genomen,wat je ermee gaat doen?

Cheers

Comment

De planten die nu niet herma gaan worden, zijn in ieder geval wel heel erg stabiel!
              Wat je nu eigenlijk hebt gedaan is de planten onderworpen aan een stresstest :p

Comment

Opnieuw beginnen dus. Goeie raad van de paar mensen die het al hebben meegemaakt. Bij mij was het twee dagen na 4 weken bloei ofzo en ik kon al elke dag bananen plukken. Hier staan ze nog niet eens in bloei, dus dat komt nooit meer goed.

Ik ben vrij zeker dat geen enkele strain zo'n stresstest doorstaat.

Comment

Stresstest dat het woord al bestaat Nee ik denk ook niet dat er een strain is die dit accepteert zonder gevolgen.

Comment

je hebt volgens mij een techniek op rollendestenen. Deze is dan een x aantal uur donker en dan in het midden gaat 1 uur de klok aan. Ze beweren dat dit werkt. Dus zou dit ook moeten kunnen lijkt. Ik zoek het even op.

Comment

12-1 systeem bedoel je ? Heb er over gelezen en moet zeggen dat niet mijn ding is. Ik geef ze gelijk dat de natuur geen 12-12 tijden kent, echter zijn de strains voor 12-12 ik denk niet dat de seed breeders een advies geven als een ander systeem meer rendement heeft op het eind product ? Laten we eerlijk zijn, welke breeder zou geen meer rendement uit zijn/haar zaad zien ?

Daarbij stress je ze net niet op deze manier, dus het kan zijn dat we over een ander systeem hebben.

12-1 systeem info met dank aan: http://www.rollingstoned.nl/12-1meer...minder-kosten/

" Het 12-1 lichtregime gaat als volgt; tijdens de vegetatieve of groeifase branden de lampen 12 uur, waarna ze 5,5 uur uitgaan, 1 uur aan en weer 5,5 uur uit"

Comment

Dus dan zouden dat ook herma's moeten worden toch!?

Comment

Nee dat hoeft zeker niet hoor. Ze geven niet meer dan 5,5 uur donker per keer, dus in de bloei zullen ze niet gaan. Om er zeker van te zijn dat ze groeien word er tussen de donkere periodes 1 licht uur gegeven. Hierdoor heb je 12 uur licht, 5,5 donker 1 licht en 5,5 donker en zal door het ritme geen herma ontstaan: althans dat is wat men zegt. Komt wel bij dat je ze in de bloei ook minder licht geeft, dat word per week 30 min korter als ik het goed gelezen heb.

Van mij hoeft deze methode in ieder geval niet, daar waar ik prima resultaat haal met de huidige manier. Waarom het wiel opnieuw uitvinden of zo iets

Comment

Als ik meerdere tentjes had zo ik het denk ik wel proberen.

Comment

heb ze flink getopt,
                              en ik wacht toch nog heel even af.
                              zie nog geen teken van herma's.
                              maar als ik tekens zie van herma dan krijgen ze een enkeltje naar de kliko helaas
                              zal morgen nog even wat foto's maken voor de mensen die interesse hebben =)

Comment

Toppen is nog meer stress voor je plantjes en de herma trekjes komen pas in de bloei dus dat gaat nog wel een week of 2 duren voor je de hermatrekjes gaat zien.

Suc6

Comment

Bezig...
                                X