Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Na 2 weken op 12-12 Systeem met 400w Lamp Goed Bezig ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Na 2 weken op 12-12 Systeem met 400w Lamp Goed Bezig ?

Verder gaan dan met dat systeem he. Als dat gekend is, waarom ni. Zien we dat ook is. Nu teruggaan naar 18/6 en 12/12 is ni aangeraden. Ik ben daar niet voor, maar zoiets kies je op voorhand. Afwijken van een regime geeft herma's.

Comment

Presies Beowulf. Hij kan nu beter aanhouden en ook leren van de groei snelheid, en vooral de bloei periode. Het is geen verkeerd systeem, alleen ik ben van het kaliber: wat de boer niet kent dat vreet die niet. Om er mee te gaan testen... Ik vind dat ook zo zonde, aangezien ik weet wat ik kan verwachten onder het "normale " systeem.

Comment

Never change a winning team zeggen ze dan.

Comment

Bdankt voor jullie tips nog tips voor water te geven ja dit is mijn eerste kweek daarom dat ik nog geen voeding en andere zaken geef kwil eerst zien hoe dit loop wanneer denken jullie dat ik iets van de plant zal kunnen krijgen hoeveel weken nog ongeveer ?? en ik heb wel eens niet met opzet mijn lamp 3 uuren extra laten branden dan terug op 12-12 kan dit kwaad voor mijn planten groeten

Comment

Hieronder je vorige topic. Hoewel ik voor je zal duimen dat je afwijkend lichtregime gaat werken, vraag ik me af of je je inmiddels goed hebt ingelezen ?

Help ik ben einde raad !!! Pleas

ik heb al voor 30€ zaden gekocht en er loopt altijd iets mis . vandaag doe ik op mijn stekjes 5dagen oud mestkorrels en die vallen alemaal om :/ deze korrels,zijn voor alle planten tomaten enz.... ik heb na die korrels water bijgevoegd en opeens alemaal om ik weet niet door wat wat doe ik toch verkeerd,ik heb nu nieuwe zaden besteld ik wil graag tips ... De Nieuwe zaden zijn Nothern Light auto , Blue Berry , Bubblegum

Dit is pas de 3de maal dat ik dit ga doen de vorige waren alemaal kapot

ik kweek binnen maar ik ben amateur ik heb dit nooit gedaan hoeveel water moet ik geven ?

zijn mestkorrels wel goed ??

ik heb geen zonnig terras ik belicht met deze Lamp maar wat is het juiste belichting uren ?? voor gewoon de eerste dagen ?? deze lamp is blauw wit kleurachtig Attachment 245384

En temperatuur ?? help mij ik ben einde raad kunnen jullie bruikbaare tips geven

Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

4x fout dus..
              Sommige mensen noemen dat hardleers, of eigenwijs.
              Wat wil je bewijzen ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Echt zielig dat dit gebeurd. Dit is een kind! Je moet 18 jaar zijn om hier lid te zijn.

Comment

- 1 goeie tip!
                  - eerste kweek , 2dekweek , 3dekweek enzoverder (gebruik voeding)
                  dan heb je beter resultaat met veel minder kans op mislukking.
                  - is ook mijn eerste kweek maar als je logisch denkt heb je voeding nodig.
                  (jijzelf drinkt ook liever cola dan water. zo bekijk ik het.)

Comment

ik zou potgrond en voeding in de growshop halen/bestellen, en vraag een kweekschema voor je voeding en hou je hieraan

Comment

Bezig...
                    X