Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Is 8x 600 watt niet wat te veel van het goede? Ik vind het prachtig natuurlijk. Maar valt dit nog in het kader van hobby kweken? Is 3/4 kilo per oogst niet een beetje veel voor eigen gebruik :p. Of ga je de hele straat van wiet voorzien haha
Schakelkast kies je natuurlijk aan de hand van het aantal lampen dat je gaat ophangen.
Die Mini grower is inderdaad voor 380V, vanwege dat 8x600 natuurlijk, je trekt niet even 5000W uit een stopcontactje.
Maar als je de helft van de kweekruimte gaat gebruiken voor plantjes heb je aan 3x600 genoeg op ruim 3 meter, dan voldoet de DV-M04 ook. Daar kunnen 4 lampen op.
Die is er ook met 'Belgische stekkers' en kan gewoon op 230V. In hoeverre die fancontroller bromvrij is kan ik je niet vertellen. Het lijkt me gewoon een elektronische ?
350 eurootjes is een pak geld voor een 4x schakelkastje. Er zit wel een secondentimer op, da's fijn voor een watersysteempje.
het is de bedoeling dat de linkse kant gebruikt word voor de kweek 2 x 600w
en aan de rechtse kant zet ik mijn voedingsvat/ventilator/bevochtiger/ontvochtiger enz..
dan is nog de vraag ofwel de Cli-Mate Mini Grower 4 x600w 7 Amp of de DAVIN DV-M04 MINI GROWER 4X600W - 16A
Comment