Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweektent 120x120 2m. 12 of 16 plantjes 11l potz

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kweektent 120x120 2m. 12 of 16 plantjes 11l potz

Korting op 420shop
    Hallo ik heb een vraagj ivm mijn volgende kweekj ik heb 16 11l potten een mammoth tent 120op 120cm 2m hoog. Met adjust wing reflector + super spreader 600w green power + filter en afzuiging
    Ik geef alles van plagron voeding van plagron terra , royal suger tot greensensation
    Nu ik wil een stabiele opbrengst wat is hier beter 12 plantjes of 16plantjes ik ga zowieso met 11 liter potten werken ik top zowieso niet heb liever gewone mooie dike buds
    als ik me richt op zowat 500gram droog per kweek wat is dan best 12 of 16 plantjes in deze tent ik ben Vanplan silver bubble , kings kush, bubba kush Te zetten dit zijn zowieso allemaal planten van bloeitijd van 9 weken.

Alle info is welkom greetzz stoners/growers

Re: Kweektent 120x120 2m. 12 of 16 plantjes 11l potz

Je bent niet de eerste met die vraag.
    In dit topic is die al beantwoord.
    Er passen 25x 11L potten in volgens mij, maar om zeker te weten moet je de potten die je hebt even opmeten.

Of je 500gr onder een 600W vandaan kunt toveren ligt aan je kwaliteiten als kweker, niet of je nou 12 of 16 plantjes hebt.
    Slim is om even te kijken of je indica's of sativa's gaat kweken.
    Indica's worden wat breder, minder hoog. Sativa's smaller en hoger.
    Minder potten = langer groeien.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
      Je bent niet de eerste met die vraag.
      In dit topic is die al beantwoord.
      Er passen 25x 11L potten in volgens mij, maar om zeker te weten moet je de potten die je hebt even opmeten.

Of je 500gr onder een 600W vandaan kunt toveren ligt aan je kwaliteiten als kweker, niet of je nou 12 of 16 plantjes hebt.
      Slim is om even te kijken of je indica's of sativa's gaat kweken.
      Indica's worden wat breder, minder hoog. Sativa's smaller en hoger.
      Minder potten = langer groeien.
      Dus 16 Planten in 11 liter potten dat zal het worden
      10 sivler bubble (dna genetics seeds 25% northern lights x 25% skunk x 50% haze) bloeitijd 9 weken
      3 kings kush , bubba kush. Van Greenhouse seeds ook 9 weken bloeitijd
      Dit zal niet te krap worden in deze tent?
      Thanks

Comment

Nja, het worden geen vrijstaande planten heh...dan kun je er maar 1 in die tent zetten.
        Je zult nog niet Tarzan zien slingeren, maar het gaat wel mooi vol komen staan.
        Met die soortjes krijg je ook wel wat hoogteverschil, dus bereid je maar voor op wat buig en bindwerk

Die Silver Bubble is Voornamelijk Sativa, kan makkelijk een meter worden.. Kush is Indica.
        Dan weet je welke je tegen de wand moet zetten
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Doorgaans zijn de maten als volgt:
          5,5L vierkante pot (18x18x18cm)
          6,5L vierkante pot (18x18x23cm)
          11L vierkante pot (23x23x26 cm)
          12L vierkante pot (25x25x27 cm)
          14L vierkante pot (28,5x28,5 cm)
          18L vierkante pot (30x30x30 cm)

Kan een cm meer of minder inzitten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            Nja, het worden geen vrijstaande planten heh...dan kun je er maar 1 in die tent zetten.
            Je zult nog niet Tarzan zien slingeren, maar het gaat wel mooi vol komen staan.
            Met die soortjes krijg je ook wel wat hoogteverschil, dus bereid je maar voor op wat buig en bindwerk

Die Silver Bubble is Voornamelijk Sativa, kan makkelijk een meter worden.. Kush is Indica.
            Dan weet je welke je tegen de wand moet zetten
            Die silver bubble seeds van dna genitiks zijn te verkrijgen feminised per 6 seeds dus moet ik 2 pakjes kopen
            maar je kan ze ook krijgen in regular zaadjes Die zitten per 13 verpakt
            Dus als ik zou nrm beginnen met 12 silver bubbles 3 kings,bubba kushs
            in beste geval heb ik er dan 18 staan als ze allemaal uitkomen en het ook allemaal meisjes zijn.

Kheb nu 7 plantjes onder de 600W Maar ik wil bij mijn volgende kweekje die 600w in die120x120 voor maximum van de ruimte gebruiken Dus lekker vol heb liever van 16 planten 30SnoepJes per plant dan 6. Planten lang laten groeien voor dan maar 10 tot 20 g per plant meer te hebben
            Last edited by growitnice; 4 January 2015, 21:08.

Comment

Hoi....

Hoe minder planten je hebt staan hoe langer je moet voor groeien. Het heeft niet veel zin om een brede kap te gebruiken als je niet elke cm gaat benutten. Mocht je meer opbrengst willen dan is het raadzaam (als je niet wilt toppen) om de grotere bladeren na vier weken bloei weg te knippen. Het licht komt dan dieper en zal daar ook kleine buds maken. Tevens kun je dieven en/of scroggen.
              Lees je hierover wat meer in voordat je gaat doen.

Happy growing

Doc

Comment

Euhm, fanleaves afknikken is not done. Ik heb een paar keer gescrogd en had zelfs ver onder het net knalharde topjes. De plant stuurt zelf voeding rond, heb je wel fanleaves voor nodig.

Comment

500 gram target? Met zoveel mogelijk plantjes in een tent?

Medicinaal zeker??
                  Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Of een stevige recreatie gebruiker.

Comment

Bezig...
                    X