Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De toekomst van binnenkweken. Geen 18-12 maar 12-1? Minder stroom zelfde opbrengst

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

De toekomst van binnenkweken. Geen 18-12 maar 12-1? Minder stroom zelfde opbrengst

Korting op 420shop
    Een tijdje geleden ben ik door Daniel Boughen een medicinaal kweker uit Amerika toegevoegd aan een groep op facebook.

Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.

Een groep waarin hij mensen informeert over een nieuw groeischema. Een schema waar je ontzettend veel stroomkosten mee bespaart en toch hetzelfde resultaat kan bereiken.

Aangezien ik hier er nog niemand over heb gehoord en de reacties over dit schema lyrisch zijn, wil ik dit toch graag met jullie delen en jullie meningen er overhoren.

Ik verwacht veel kritiek. Maar de vele reacties en kweekjes die ik met dit schema heb mogen volgen hebben mij overtuigd om dit schema ook eens te gaan proberen.

Deze meneer heeft een heel boek over dit schema geschreven:

http://www.agardenofpeace.com/

Misschien toch een uitkomst om flink kosten te besparen of met hogere wattages te kweken, zonder dat het gaat opvallen op de stroomrekening...

Graag hoor ik jullie mening en mochten jullie facebook hebben! Zoek de groep even op en verdiep je er even in.

Het gaat om het volgende lichtschema:

newlightschedule.jpg

Hier verder info omtrent dit schema:

Kilowatt hour comparison between Old- School growing and the 12-1 using identical lighting for both grows.

Oldschool 18/12 growing

Total Kilowatt Hours: 605.52

12-1 Army GrowingTotal Kilowatt Hours: 472.44
    133.08 Kilowatt Hours saved.

12 hour lighting for Cannabis is bad... mmmk?
    Diminished lighting for Cannabis

Cannabis growers, this is important: We must properly identify twelve hours of lighting as intermediate lighting length and end its use for flowering Cannabis.less than eleven hours,

Heel interessant, nieuw en eve wennen dit schema. Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

light11.jpg

En 16-12 moest natuurlijk 18-12 zijn
    Last edited by Jointjedraaien; 4 January 2015, 20:54.
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Re: De toekomst van binnenkweken. Geen 16-12 maar 12-1? Minder stroom zelfde opbrengst

Ik had hier nog nooit van gehoord.

dan worden de nachten toch eigenlijk van heel kort weer flink verlengd, geeft dit geen stress.?

Comment

Re: De toekomst van binnenkweken. Geen 16-12 maar 12-1? Minder stroom zelfde opbrengst

Ben ook wel eens benieuwd.
      Als je al overtuigende kweekjes hebt gezien zou het wel kunnen werken.
      Ik zou zeggen, klaar voor een testje chemmie .

Grts cheese

Comment

Probeer het uit en laat het ons weten, zeg ik!
        Maar geen RQS nemen, die hermafactor is te groot om zelfs 12/12 fatsoenlijk te laten verlopen.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Heb besloten mijn micro kweek voort te gaan zetten ondanks het "risico". ik zal dit lichtschema gaan hanteren. Zodra ik begonnen ben plaats ik de link hier en hou ik jullie op de hoogte!

Comment

ook wel benieuwd
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Ik kom er ff lekker bijzitten, erg interessant!
              Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Ben erg benieuwd, ik denk wel dat gevoelige genen sneller herma worden door de stress factor maar ik wacht je verslag af!

Veel succes

Comment

Ik denk om herma's te voorkomen voor de zekerheid met regulier zaad ga werken. Waarschijnlijk 1 van omni.

Comment

Re: De toekomst van binnenkweken. Geen 18-12 maar 12-1? Minder stroom zelfde opbrengst

Of juist niet, en enkel fems!

Comment

Re: De toekomst van binnenkweken. Geen 18-12 maar 12-1? Minder stroom zelfde opbrengst

Verklaar u nader?

De meesten kweken natuurlijk met fem's dus idd wel leuk om te weten of die het ook doorstaan... Heb nog 3 sweet deep grapefruits liggen die op moeten dus wie weet

Comment

Gewoon omdat die net iets minder stress verdragen ... Als je een test wil doen zou ik het fems proberen.

Veel mensen hier kweken ook op fems dus daar zou het ook op moeten werken .

Als je vaak herma gedoe krijgt heb je weinig aan dat minder verbruik in kwh in ieder geval ...

Ben benieuwd, mijn stoel staat erbij

Comment

Mijne ook! Dit word interessant geblazen

Comment

ik kom ook volgen minder uurtjes de lamp aan is nooit verkeerd natuurlijk maar bloeien op 10-14 ben benieuwd of dat niet ten koste gaat van de opbrengst. .
                            Maarre chemmie suc6 kerel Als het zekerheid had gegeven dat het werkte was ik het al gaan doen bij me volgende run

Comment

https://www.youtube.com/watch?v=GANkzIie14U

https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/16872-de-gaslantaarn-techniek?p=230940#post230940

Last edited by FlintStoned; 4 January 2015, 23:22.

Comment

Bezig...
                              X